/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3510i datakabel
Fra : srhansen
Vist : 379 gange
100 point
Dato : 03-06-03 21:52

Hej

Det datakabel der kan købes til Nokia 3510i hos THansen, virker det ?

Kan jeg uploade ringetoner, spil og billeder i min telefon med det og hvordan virker det ?

Det er farveudgaven altså 3510 i

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : soll

Modtaget 110 point
Dato : 03-06-03 21:55

ja det virker fint du kan også låse op men det kræver at man smider ca 850kr til en dongel.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-06-03 22:15

Hej soll

Såvidt jeg kan se er der kun et lille stik i bunden af telefonen er det det der benyttes eller hvon ? På nokias side mente jeg der stod at der ikke var datatilslutning til denne telefon ?

Okay jeg køber sådan et kabel, hvad kræver det så at uploade jad og jar filer til telefonen ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 04-06-03 07:15

Hej

jeg har købt datakabel ved thansen, de har to typer en til 150 og en til 300 det er kun den til 300 der virker, men så følger der også software med, det er ikke det bedste der findes med så kan man bare hente på nettet.

mvh 4u2

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-06-03 09:06

Hej srhansen
Sving lige ind forbi http://www.kandu.dk/dk/spg/16482 og se min kommentar.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-06-03 09:45

Svinger lige

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-06-03 09:53

Ja, så røg jeg tilbage igen

Jeg har ikke endnu, brug for at unlocke telefonen, men kunne godt tænke mig at uploade ting og sager til uden at skulle bruge wap, der jo koster penge, dels forventer jeg at der følger en masse andre fordele med dele telefonbog og kalender med computeren f.eks.
Jeg kan jo bare, give mig til at søge på nettet, men så tænkte jeg at der måtte da være nogle på kandu der ved hvordan man uploader jad og jar filer og alt andet skrammel

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : srhansen

Dato : 04-06-03 10:10

Okay, jeg kan godt se mit spørgsmål er lidt misvisende jeg lukker lige dette og opretter et nyt Så har jeg også mulighed for at kunne fordele point til flere.
Tak for hjælpen alle sammen og se mit nye spørgsmål