/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
InDesign cs3 indsæt billede fit to frame
Fra : klemme2006
Vist : 687 gange
100 point
Dato : 01-11-12 21:46

Jeg har en mappe med billeder og har oprettet et InDesign dokument med rammer. Jeg kan uden problemer trække billederne over i rammerne, men så vises kun et udsnit, så stort som rammen tillader. Forekommer mig at jeg kan trække billeeder over i rammen og så skaleres billedet automatisk op og ned, så det passer. Rammen er så for bred eller for høj, men det er til at ændre på. Been there done that, men det er så længe siden at jeg har glemt hvordan.

Accepteret svar
Fra : zuri

Modtaget 100 point
Dato : 02-11-12 11:30

object - fitting - fit content to frame

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 02-11-12 11:38

Klik med musen på motivet og tast Alt-Ctrl-E.
Derved får du tilpasset motivet til din ramme.
Ammitz

Godkendelse af svar
Fra : klemme2006

Dato : 04-11-12 22:15

Tak for svaret zuri.