/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Slette program.
Fra : sigfrid
Vist : 940 gange
500 point
Dato : 31-10-12 17:57

Hej kanduer.
Jeg har et problem,som i måske kan hjælpe mig med.Når jeg tænder for cumputeren popper der en melding op.Bchelper.exe-kompunent blev ikke fundet.Dette program kunne ikke starte fordi sqlite3.d11 ikke blev fundet.Og det gør den hvergang jeg starter,den vil jeg gerne slette men hvordan?
Efter jeg trykker den væk kommer den her også hver gang.Browser companion helper er holdt op med at fungere.Den skulle oså gerne væk.Men hvordan?
Venligst Sigfrid.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 31-10-12 18:23

når du får den slags meldinger, er det fordi de nævnte filer er ødelagte, eller mangler,

det kan (FX) være et program der ikke er slettet ordentlig,

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 31-10-12 18:25

Hej.

Prøver at Google sqlite3 og bchelper.

Nu kender jeg intet til de 2 programmer, men fandt dette i en Microsoft blog. Det lyder lidt som dit problem.

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-system/bchelperexe-system-error-system-restore-error/79067433-d689-464f-bf1d-d8de8cc60bdf

Held og lykke

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 31-10-12 18:25

Citat
BCHelper.exe is located in a subfolder of "C:\Program Files". Known file sizes on Windows 7/XP are 187,696 bytes (42% of all occurrences), 182,576 bytes, 192,304 bytes, 192,816 bytes or 177,456 bytes.
The file has a digital signature. The application starts upon Windows startup (see Registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run). BCHelper.exe is not a Windows core file. The program has no visible window. Therefore the technical security rating is 34% dangerous.
You have the option to uninstall the associated program (Start > Control Panel > Add/Remove programs > BrowserCompanion).

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 31-10-12 18:31

prøv at skrive :
Bchelper
i start / søg alle programmer (win 7)

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 31-10-12 18:32

kloge hoveder her, mener det er en malware,

Citat
If you have this addone, unistall it immediately! It's malicious and tries to redirect you to virus site when you click a (ramdom) link.

http://systemexplorer.net/file-database/file/bchelper-exe

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 31-10-12 18:40

prøv at rense din PC
http://www.malwarebytes.org/

http://www.norman.com/downloads/malware_cleaner/dk
(bare skriv en vrøvle mail)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-12 21:09
Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 01-11-12 09:30

Hej til jer,er der ikke nogen programmer der er på dansk?
Venligst Sigfrid

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 01-11-12 09:37

Undskyl EA-HS.
Jeg havde ikke set nr2.Jeg prøver at se på det.
Venligst Sigfrid.

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 01-11-12 10:47

Hej endnu engang.Nu har jeg prøvet at rense men der skete ikke noget.
Men nu er jeg gået igennem en problemropport og fået siden sqlite som jeg ikke ved vad er og ikke tør instalere.Der står-abort-sitemap-documetation-download-licens,jeg skal jo ikke instalere den,
men hordan får jeg den væk?
Venligst Sigfrid.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-11-12 11:25
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-11-12 11:26

en elendig google oversætning,...

Sqlite.dll fejl er normalt forårsaget når operativsystemets registreringsdatabase indeholder fejl, eller når bestemte systemfiler mangler eller brudt, Sqlite.dll fejl problemer er et tegn på en meget usund system. Sqlite.dll fejl er forårsaget i den ene eller anden måde af fejlkonfigurerede systemfiler.
Hvad er systemets status ud efter reparation af RegCure?
Utænkelig! Du kan blive forvirret, hvorfor din computer er i en sådan tilstand, der ville være en hovedpine for dig. Må ikke bekymre dig om det. Med RegCure kan lade din computer som en helt ny. Tag et kig på de forventede resultater ved hjælp af RegCure.
Q: Hvordan Fix Sqlite.dll Error?
A: Så hvis du fik sqlite.dll fejl så er der en 94% chance for, at din computer har registreringsdatabasen problemer. At løse problemet skal du følge nedenstående trin:
Trin 1 - Vælg en sqlite.dll fejl reparation værktøj, skal du hente og installere sqlite.dll fejl reparation værktøj Scan GRATIS.
Trin 2 - Klik på knappen Scan.
Trin 3 - klik på knappen Juster og din færdig! Det er meget let at reparere sqlite.dll fejl.
Q: Hvilke Sqlite.dll Fejl Reparation Tool er den mest effektive?
A: Resultaterne af vores forskning og rigerous testprocedure fandt, at RegCure var den mest effektive sqlite.dll fejl reparation værktøj. Dens let at bruge, elimineres alle kendte fejl på vores computer, indeholder stor sikkert funktioner og forlod vores pc, der kører utrolig hurtigt. Vi var meget imponeret! Anden kom Perfect Optimizer, som var meget brugervenlig, men ikke udførte så godt i test. Tredje kom RegistryEasy.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-12 11:28

Citat
en elendig google oversætning,...

Hvorfor fa.... sætter du det så ind?

For at gøre forviringen total??

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-11-12 11:28
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-11-12 11:35

Citat
Hvorfor fa.... sætter du det så ind?

For at gøre forviringen total??

fordi det burde være forståeligt,.. ellers kan vedkommende spørge videre,. !

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-11-12 11:51

altså scanne din PC med programmet Regcure,.. som der anbefales,
programme kan prøves gratis bl.a. her :
http://www.paretologic.com/lp/clickbank/regcure/11/index.php?hop=totalim

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-11-12 12:51

du kan også prøve F-secure onlinescanner .. Gratis :
http://www.f-secure.com/en/web/labs_global/removal-tools/-/carousel/view/143

hvis det ikke hjælper,
kan du gå ind på : http://www.spywarefri.dk/
..ofte anbefalet af div. fora

forbered dig på en længervarende undersøgelse af din computer,
3 - 7 dage er ikke unormalt, hvor du skal tilbringe det meste af tiden foran computeren,
med at indsende scannings-reporter,... ind imellem lykkes det dog,

eksempel :
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/84651/
start : 20.09.2012 18:03:53
01.11.2012 12:57:39............. altså 41 dage senere,.. lyder kommentaren fra spywarefri :
---------------------------------------------------
Det er ikke noget jeg normalt interesserer mig for, men prøv at se på denne Tutorial

Signatur
Undlad venligst at vedhæfte logs, medmindre du bliver bedt om det !

---------------------------------------------------
den slags får,.. logisk nok,.. mange til at opgive på halvvejen,,.. !

alternativ :
formatere din harddisk,.. husk at gemme alle vigtige data,
så bliver din computer garanteret som ny igen, 100% sikker metode,..
tidsforbrug ca. et par timer,. !

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 01-11-12 13:12

Tryk på Winlogo tasten+R for at åbne en Kør boks
Skriv msconfig.exe
tast Enter

I vinduet der åbner klikker du på Fanen Start
Søg efer dette og fjern markering.
HKLM\..\Run: [Browser companion helper] C:\Program Files\BrowserCompanion\BCHelper.exe /T=3 /S=7

Genstart pc for at se om du stadigvæk får fejlen!

Ellers gå i Fjern program og led efter Browser companion (helper)
og vælg Afinstaller/Fjern

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-11-12 13:50

Go' forklaring Klaudi,. !

Godkendelse af svar
Fra : sigfrid

Dato : 01-11-12 16:07

Tak for svaret Klaudi.
Endelig lykkedes, det er også fordi jeg er såddan en forbandede torsk til det her cumutere.
Også tak til jer andre specielt til EA_HS som har brugt tid på mig.
Mange Venlige Hilsner Sigfrid.

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 01-11-12 16:14

Undskyld Klaudi jeg fik ikke fylt stjernene op trykkede for hurtigt,det skulle du sku have haft.
Sigfrid.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-12 16:35

velbekomme, godt det lykkedes..