/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Dørmand med synlige håndjern?
Fra : kartoffel88
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 28-10-12 02:25

Er det bare mig, eller er det fucking belastende at se en latterlig dørmand, med håndjern hængende i siden?
Hvem fanden tror han at han er? Han var åbenbart for dum til at blive panser, så han må lade som om han er det, når han dagdrømmer om hvor sej han er, når han er på arbejde.
Jeg er ved at brække mig når jeg ser han, og jeg ser ham hver weekend. .
Når politiet kører forbi, så hilser de rigtig hyggeligt på hinanden.
Men jeg har mest af alt lyst til at gå ned og fyre ham en albue lige i fjæset, så han lærer at der er forskel på folk.

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 28-10-12 02:28

Ok.. Jeg er fucking stiv lige nu, så tilgiv min aggression. Men jeg synes overhovedet ikke at det er i orden at have håndjern hængende i siden. Jeg lader ham være for i aften, og jeg/han kam se sig selv som heldig at jeg er i godt humør.
Men han beder sku selv om en røvfuld, med fucking håndjern hængende...

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 28-10-12 02:29

Tænk at være hans fucking kone eller kæreste nederen

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 28-10-12 02:34

Der mangler et komma, i know

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 28-10-12 04:32

Det er jo ikke ulovligt og jeg kan godt forstå disse dørvagter i stedenfor at ligge og slås med div klovne som ikke kan tåle at drikke, håndjernene på sæt dem bank dem med en telefonbog og afvent politiet

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 28-10-12 06:48

det er netop på grund at sådan nogle hjernedøde psykopater som dig,at de er nødt til at have et sæt håndjern.

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 28-10-12 14:13

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : liteon114

Dato : 28-10-12 16:43

Du er dag syg i potten!!

De bruger det netop pga. tosser som dig, og det er helt i orden,,,,,

Sgu staves sgu!!!