/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Siemens opvaskemaskine Fejlkode
Fra : scrubber
Vist : 778 gange
100 point
Dato : 27-10-12 22:42

Fejlkode 25
Fik her til aften fejlkode 25 på en Siemens opvaske maskine som kun er 2 år gammel. Da jeg kom ned til pumpen sad der noget snor/tand tråd fast om pumpen. Tror nok jeg fik det meste af. Men jeg kunne se at der også lige havde kilet sig en fin hvid gummi elastik/ måske en gummie pakning fast neden ved pumpen. Denne elastik som havde en diameter på ca 6 cm kunne jeg kun få ud ved at at knække den. Det ser ud til at maskinen kører igen.

Mit spørgsmål er nu sidder der en gummi pakning i dette område og hvis hvor kommer den fra ? på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : www.hvidevaredele.dk

Modtaget 110 point
Dato : 27-10-12 22:47

Hej Scrubber

Der er ikke en pakning i det område som kan sammenlignes med en hvid elastik.. - så den må være kommet ind sammen med servicen der skulle vaskes op !?

Kør du blot videre !

Pakningen mellem pumpe og pumpehus er sort - i kunststof - og IKKE videre elastisk..

Mvh. Ole F. Brink
www.hvidevaredele.dk

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 29-10-12 18:24

Tak for svaret www.hvidevaredele.dk.