/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hjælp !!!
Fra : hovsada
Vist : 1059 gange
50 point
Dato : 26-10-12 09:21

kan efterhånden ikke rigtigt huske HVAD jeg gjorde eller hvad rækkefølgen er !

...jeg havde downloaded et eller andet og kunne pludselig ikke komme videre efter genstart- der var ingen ikoner på skrivebordet og ingen "start" rubrik i nederste hjørne.

blev rådet til af min søn at prøve at starte i fejlsikret tilstand...ved ikke om det var det der igeg fik ikoner på skrivebordet , men nu kan jeg starte -komme på nettet !
Men flere funktioner virker ikke . Mine ikoner på skrivebordet er der igen, men jeg kan ikke åbne dem.
Har prøvet at slette prgrammer i kontrolpanelet- nogle blev slettet og andre fik billedet (boxen med add and remove) til at fryse !når jeg prøver at slette.
Jeg kan ikke slukke og genstarte ved at bruge skærmbilledet ! Jeg kan genstarte på computerkassen, men ikke slukke ! Jeg kan kun slukke ved at tage strømmen.
...er snart klar til indlæggelse !!!!!!
giv mig et råd, der ikke gør det værre ..jeg kan stadig komme på nettet !

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 60 point
Dato : 26-10-12 09:59

Gå i Programmer - Tilbehør - Systemværktøjer, og vælg Systemgendannelse.

Gendan systemet til en dato FØR du 'downloadede et-eller-andet'!

Så burde du være kørende igen

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 26-10-12 10:00

PS!

Oplys ALTID hvilket styresystem du kører, f.eks Win XP, Win 7 etc.!

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 26-10-12 10:07

og hvad du downloadede og lag ind?

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 26-10-12 10:08

jeg har en engelsk version XP 64-bit...hvordan skriver jeg datoen helt præcis i boxen ?

(22.10.2012) ??

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 26-10-12 10:17

i min gmail fik jeg besked om at vælge en mere moderne browser (jeg bruger internet explorer) og prøvede forskellige - måske gav det kludder-

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 26-10-12 10:20

+ et råd her fra Kandu ...at jeg skulle prøve ..http://www.lavasoft.com/ ...denne lagde jeg osse ind !

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 26-10-12 10:25

dogvillestar...hvordan formulerer jeg dato ( og tidspunkt ? ) helt præcis i restore-boxen ???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-10-12 10:52

Når du har en box med datoer ...............er der også pile til at rykke frem og tilbage
Du skal bruge en fremhævet dato og klikke på den.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 26-10-12 11:17

har valgt en dato og aktiveret pc-en har nu "arbejdet" i en halv times tid(blinker af og til rødt)- men lukker ikke ned. Jeg har lyst til at genstarte...skal jeg bare veeeeente ??? og hvorlænge ?...skriver fra en gammel langsom bærbar !

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 26-10-12 11:21

hvis jeg prøver at åbne noget kmmer der besked om at der ikke er adgang fordi den logger af ....men det gør den IKKE ????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-10-12 12:09

Der skal være tilsluttet strøm ved sådan en operation.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 26-10-12 12:40

der ER strøm ! genstartede men fik besked om at jeg havde abrudt handlingen - så har nu startet denne igen med ny dato - håber at det kunne være løst , når jeg kommer hjem igen om 6 timer...men tvivler !

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-10-12 14:38

- glem det Eyvind:

- Ubesvarede 2

- Besvarede 71

- Annullerede 70

- Slettede 2

Ialt 145

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-10-12 14:40

- og så kommer man i fint selskab når kvajet BL'er en...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-10-12 15:38

Ok - så jeg har ikke flere idéer.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 26-10-12 16:17

hvad har stouenberg gang i ????....grunden til mine annullerede spørgmål er typer som Stouenberg, der ødelægger samtalerne , med disse kommentarer og andre useriøse indlæg !!!

jeg er stadig spændt på hvad je "kommer hjem til" flere eller færre prøblemer med min gamle pc !!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-10-12 18:04

Start op fra dit dvd drev med xp disken, der får du mulighed for at lave en Repair klik ja og lad den køre færdig.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 26-10-12 20:40

det er min søn gamle pc jeg har brugt i flere år - har ingen disk- det var vidst en studieaftale med flere på--men org. Windows.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 26-10-12 20:41

fik en besked på pc-en da jeg kom hjem at den ikke kunne rep. på den dato og at jeg skulle vælge en tidligere !!! nu kører den igen

Godkendelse af svar
Fra : hovsada

Dato : 27-10-12 01:23

Tak for svaret dogvillestar....systemgendannelsen virkede efter 3-4 forsøg med datoer bagud, var ellers ved at opgi`...d har reddet min dag og week-end og......... tusind tak !