/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Bust-a-move
Fra : notatoy
Vist : 328 gange
70 point
Dato : 03-06-03 17:49

Hej
Er der nogen der ved hvor man kan down loade bust-a-move og/eller andre lignende spil til pc.?

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 03-06-03 18:07

bust-a-move er så vidt jeg ved ikke freeware endnu... der skal man nok vente en smule tid. Men det er sikkert til at finde der ude et sted, men det er vist ulovligt.

Det er et røv grineren spil ellers, jeg spiller det selv helt afsindigt...

Med venlig hilsen
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 03-06-03 18:10

Ellers kig forbi denne side:

http://bubble-puzzle.games-here.com/

mvh
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 03-06-03 18:13
Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 04-06-03 08:37

Tak, men ovennævnte giver kun demo, vil gerne have hele spillet. Eller andet spil, gerne noget puzzle et eller andet, men et het spil.