/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
slette en allerede oprettet profil på fb
Fra : webgun
Vist : 463 gange
495 point
Dato : 20-10-12 23:57

jeg har opretten en fin side på facebook som jeg bruker til firmaet, men i en brandert kom jeg til at oprette endnu en side, som self. er uden data, da alt self. er på den nye facebook side, ønsker jeg at at slette den gamle profil på fb.
Men hvordan gør jeg det??

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 21-10-12 00:44

Du kan skrive et pænt brev til dem og bede dem om at slette profilen, men det gør de næppe.
Det letteste er at fjerne alle informationer fra profilen, slet alle venner, giv den et intetsigende navn, afmeld alle emails og glem alt om den.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 21-10-12 05:34
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-10-12 07:12

Her på dansk

Slet Facebook profil
Hvis du i stedet helt vil slette din profil på Facebook, så kan du gøre det på følgende måde.

Først vil jeg faktisk råde dig til at gå ind og slette alle billeder du har liggende på din profil. I det du lagde billederne op (og da du oprettede din profil) gav du Facebook råderet og ejerskab over dine billeder. Det betyder at Facebook og firmaet bag, kan bruge billederne til HVAD SOM HELST. Så hvis ikke du vil se dine billeder brugt andre steder, vil jeg råde dig til at slette billederne inden du sletter din profil.

Men ok, Facebook indeholder jo milliarder af billeder, så risikoen for at dine billeder bliver brugt til noget som helst, er jo uendelig lille. Jeg ville ikke være bekymret hvis jeg var dig.

Efter du har slettet billederne, kan du slette din profil på Facebook via følgende link:

https://ssl.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account

Det er det direkte link til sletning af din profil på Facebook. Når du klikker SEND på denne side, så sendes en anmodning til Facebook om at få din profil slettet. Der kan gå op til 14 dage før din profil så rent faktisk er slettet.

Hvis du fortryder dit valg, kan du annullere din sletning inden de 14 dage er gået. Det gør du ved at logge ind på din profil, hvor du så har mulighed for at annullere. Ellers lad være med at logge på din profil i de 14 dage, da du ellers vil genaktivere profilen.

http://www.pcbloggen.dk/slet-facebook-profil/

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 21-10-12 08:16

annulering af facebook
facebook.com/deactivate.php
accountsettings
security
deactiver konto

prøv det her