/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Vipvikaren
Fra : jensviggo
Vist : 526 gange
18 point
Dato : 20-10-12 14:10

Min naboes barnebarn, siger, at han lige har være i Esbjerg i 3 uger for at isolere, han blev sendt af Vipvikaren, han siger han ingen løn har fået, og at der vil gå tre uger, kan det ha´ sin rigtighed, jeg tror ikke på ham.

Og hvad er det egentlig for en forretning, den vipvikar, knægten er på førtidspensin

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-10-12 14:37

Prøv at Google vip viakren, så får du svar på det.

Må han arbejde, når han er på førtidspension? Bliver han så ikke modregnet med samme beløb?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 20-10-12 15:31

Løn bliver sikkert som vanlig opgjort omkring den sidste i måneden og i ugen efter udbetalt...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-10-12 15:58

Citat
Må han arbejde, når han er på førtidspension? Bliver han så ikke modregnet med samme beløb?

Førtidspensionister må tjene op til 70.000 om året før der sker modregning.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 20-10-12 18:03

Mennesker på pension MÅ godt arbejde Bille1948, de må få løn sålænge den ikke overstiger et beløb, ellers skal der trækkes i mandens pension.
alan57

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-10-12 19:37

Ok det forklarer jo en hel del, for ikke at sige det hele, ja han må arbejde og tjene 70000 før modregning i pensionen, og lønnen udbetales den sidste torsdag i måneden.

Annuller spørgsmålet
Fra : jensviggo

Dato : 24-10-12 09:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål