/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløs fra ipad til tv
Fra : hightowernr1
Vist : 1152 gange
100 point
Dato : 20-10-12 11:19

Hvordan får jeg billedet fra min ipad over på tv. Ved der findes appletv, men kan man så side og surfe på nettet og se det via appletv, eller er der begrænsninger på? Jeg vil gerne så jeg kan f. Eks. Hente netflix ned via ipad og så se det på mit tv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-10-12 11:28

Tror ikke du får noget ordenligt ud af trådløst, hastigheden er sikkert for lille,
og hvad med opløsning på billedet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-12 11:34
Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 20-10-12 13:58

@refi
hvad for et kabel skal jeg bruge, fatter jeg ikke lige

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-10-12 15:24

Det er 4 forskellige kabler der er snakke om.
Citat
VGA-, komposit-, komponent- eller HDMI-kabel.

Det kommer an på hvad der er i dit tv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-12 15:25

Citat
en kompatibel tilslutningspakke og et VGA-, komposit-, komponent- eller HDMI-kabel.

Det står der jo.....

Jeg ved jo ikke hvad DIT tv kan køre med

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-10-12 15:26

Kig bag på og se hvad du har af muligheder. Surf efter navnen på kablerne refi nævner og se hvorfor et der paser i dit tv.

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 20-10-12 15:29

Ha, tror godt jeg e med på kablene...hold nu kæft det kører ikke for mig lige nu. Men d jeg skal have er det appletv2 eller er der andre der er bedre? Er er jeg bar helt fatsvag nu....GG

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 20-10-12 15:31

Tror heller ikke min stave kontrol er helt i orden, skal vist igang med at lave noget nu

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 20-10-12 15:32
Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-12 15:36
Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-12 22:39

1 entre skal du have et af de nye tv'er som tillade smartbrug dvs opload af ipad Eks Samsung 8 serie
2 appel tv kobles til tv et med hdmi kabel og trådløst netværk iPaden kobles op på samme trådløse netvært og nu kan du overføre skærmen fra din ipad til tvet

Godkendelse af svar
Fra : hightowernr1

Dato : 21-10-12 10:36

Tak for svaret rotw.
Jeg køber et ATV så håber jeg det funker.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-10-12 15:52

Det gør det for jeg bruger det selv