/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Piaggio Bravo
Fra : viskinge
Vist : 454 gange
200 point
Dato : 18-10-12 20:07

Er ved at renovere en Bravo, men er gået fast vedr. stop-anordningen til motoren.
Snøfterventilen er i orden, men kan overhovedet ikke finde ud af hvordan kablet fra stophåndtaget skal monteres på topstykket. Der mangler sikkert et eller andet beslag der skal holde yderkappen på kablet. Jeg går ud fra at inderlederen på kablet skal sættes fast på den store fjeder der trykker på snøfterventilen, eller er jeg helt gal på den.

Har en Ciao jeg kan kigge på, men det hjælper ikke meget, da kablet kommer fra den anden side. Kablet er i øvrigt ikke magen til det på Ciao'en (inderlederen er længere)

Er der nogen her der har erfaring vedr. dette???
Jeg har søgt meget efter oplysninger, gerne en tegning, både hos forhandlere og på nettet, men kan ikke finde noget på en Bravo (der er til gengæld millioner af sider der omhandler Ciao, som godtnok har samme motor, men lige nøjagtig stopfunktionen er anderledes på en Bravo.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-10-12 04:38

Citat
til gengæld millioner af sider der omhandler Ciao

Tag et par billeder, de siger som regel mere end tusind ord
Citat
Kablet er i øvrigt ikke magen til det på Ciao'en (inderlederen er længere)

Det kan der hurtigt rettes på, for ikke mange kroner.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-10-12 05:01

Citat
Der mangler sikkert et eller andet beslag der skal holde yderkappen på kablet. Jeg går ud fra at inderlederen på kablet skal sættes fast på den store fjeder der trykker på snøfterventilen, eller er jeg helt gal på den.

http://www.mopedarmy.com/forums/file.php/6/58970/1248852384_vespa_piaggio_bravo_062_small.jpg

http://www.scootergalleri.dk/fotoalbum/guider/72431-vespa_piaggio_service_manual_ciao_bravo__si

Annuller spørgsmålet
Fra : viskinge

Dato : 22-11-12 18:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål