/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hjælp til tydning af kirkebog
Fra : birteruth
Vist : 786 gange
300 point
Dato : 18-10-12 19:30

Hej derude.
Kirkebog 1750-1813 opslag 59.
Niels Den 16 dito som var Dom 9 a´Trin. Blev dåben confirmeret på Knuds Smeds og Maren Pedersdatter af Sejlstrup deres søn - -Christian Smed af Sejlstrup Peder Mortensen af Fræer, og Peder Smed af Sejlstrup samt Ole Smeds datter Anna ibern.Rasmus - - Ole Smeds datter Maren af Sejlstrup. Det er midt bud hvad der står,undtagen 4 ord der mangler
Mvh.
birteruth

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-10-12 19:41

Hvilket sog?

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : birteruth

Dato : 18-10-12 22:10

Hej
Ja det var jo smart at vide hvilket sogn. Ålborg amt Hellum herred Fræer sogn.
Mvh
birteruth

Accepteret svar
Fra : Pufedorf

Modtaget 300 point
Dato : 08-11-12 22:15

Hej
Jeg læser

Niels Den 16 dito som var Dom 9 a´Trin. Blev dåben confirmeret på Knuds
Smeds og Maren Pedersdatter af Adskilstrup* deres søn vidnerne
vare Christian Lund af Sejlstrup Peder Mortensen af Fræer, og Peder
Lund af Sejlstrup samt Ole Smeds datter Anna iberm. Bæremo-
deren var Ole Smeds datter Maren af Sejlstrup

* dette er jeg ikke sikker på, men der står ikke Sejlstrup

Vh
Pufedorf

Godkendelse af svar
Fra : birteruth

Dato : 08-11-12 23:00

Tak for svaret Pufedorf.
Mange tak for svaret Pufedorf
Mvh
birteruth