/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Netflix endelig i Danmark
Fra : mig-selv
Vist : 1410 gange
10 point
Dato : 16-10-12 08:31

Så kom netflix endelig til Danmark, prøv det gratis i en måned.
https://signup.netflix.com/
Men læs lige det med småt.

Dit Netflix-medlemskab, som starter med 1 måned gratis, begynder, når du klikker på Start medlemskab. Du kan afmelde dig når som helst i løbet af den første måned uden at betale noget. For at afmelde dig skal du gå til "Din konto" og klikke på "Afmeld medlemskabet". Der er ingen refundering eller kredit for påbegyndte måneder. Ved at klikke på Start medlemskab giver du os tilladelse til automatisk at fortsætte dit månedlige Netflix-medlemskab (p.t. 79 kr). Du betaler hver måned ved hjælp af den betalingsmåde, du har angivet, indtil du afmelder medlemskabet. Se Brugsbetingelser for medlemskabsoplysninger.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 16-10-12 08:58

Kan du er for at hjælpe hinanden og ikke en annoncesøjle.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-10-12 09:09

Hvor er dit spørgsmål henne mig-selv?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-10-12 09:23

Jeg syntes det er supergodt du gør opmærksom på det i betingelserne. Jeg ville selv have overset det. Super tak for tråden

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-10-12 10:14

Citat
Jeg syntes det er supergodt du gør opmærksom på det i betingelserne. Jeg ville selv have overset det. Super tak for tråden

Det bruger man tip til.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-10-12 10:40

tak mig-selv for info.....

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 16-10-12 10:51

Fin advarsel,...

så længe de kan sælge brugte mobiltlf. til priser der er højere end ny-priser,
må det være tiltrængt med den slags advarsler,...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 16-10-12 10:55

Citat
Hvor er dit spørgsmål henne mig-selv?

Citat
Det bruger man tip til.

man kan vist ikke skrive 'tip' når man ikke er 'æresmedlem'....

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 16-10-12 12:34

tak for tippet

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 16-10-12 12:38

men nu tænker over det, hvem har tid til netflix???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-10-12 14:37

Det er da rart med en oplysning, som der kan diskuteres lidt, i stedet for de "rigtige tip"
*****

Kommentar
Fra : poten

Dato : 18-10-12 14:51

Hvad skal man dog med det skrammel? Og så oven i købet betale penge for det!

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 18-10-12 18:04

Citat
Hvad skal man dog med det skrammel? Og så oven i købet betale penge for det!

Tjaaa,.. jeg kan nu heller ikke se hvad det skal bruges til,..
synes vi har mere end rigelig i de Danske TV-kanaler,

på den anden side,... så minder sætningen utrolig meget om hvad,.. 'man',.. sagde da Beatles begyndte at blive populær,...
mener denne var en af de første jeg 'bed mærke i',..

der kan man vist rolig sige at verden blev forandret, hvad enten man kunne lide det eller ej.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 18-10-12 18:30

Jeg kan også vende den om og sige: Hvad skal JEG med det skrammel...!

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 22-10-12 11:48

Poten der ramte du meget rigtigt - jeg har tænkt det samme - flere kanaler og så skal jeg betale for den - ellers tak - synes jeg betaler meget mere end rigeligt for den store pakke hos Brøndby antene forening og så bor jeg endda ikke engang i Brøndby :)

Vil ikke tilbage til mopol DR men hold da op der er godt meget skidt i det TV.

Synes faktisk at tips burde være noget man kunne diskuter - og der er mange der har grimme ting med små, så kun dejligt de bliver "fanget"