/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kædesav
Fra : ejgild01
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 15-10-12 15:33

Jeg har en Husqvarna 55 kædesav som jeg gerne ha sat et svær på som jeg har liggende der hedder Oregon og er et 18 tommer der står 7783 FB 160 -- D196 3/8 på sværet. Er der nogen der kan fortælle mig hvad kæden hedder ??

Kommentar
Fra : kenn63

Dato : 15-10-12 18:27

snak med husqvarna om det,ejgild

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 15-10-12 19:32

du kan få kæden lavet så den passer til sværdet. det koster som regel ikke ekstra og det tager kun et par minutter.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-10-12 03:55

Citat
du kan få kæden lavet så den passer til sværdet. det koster som regel ikke ekstra og det tager kun et par minutter.

Nemlig, altså ved en der forhandler motorsave, og jeg tror det koster omkring eller under en hund.

Citat
nogen der kan fortælle mig hvad kæden hedder ??

18 tommer - 3/8
De kan købes i alle byggemarkeder.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 16-10-12 06:09

lige en anden ting
den model er født med en anden type kæde , så du må regne med at skulle have nyt kædehjul også

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-12 17:44

og lige en ting mere, du skal være sikker på at sværdet passer til Husqvarna, så den smører rigtigt!