/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows?
Fra : las
Vist : 293 gange
30 point
Dato : 29-11-01 12:52

jeg har win 98 se, hører meget om win 2000 ,me , med mere
jeg er godt tilfreds med win 98 se, er der nogen god grund til at skifte eller hvad??

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-11-01 12:57

Hej Las
Hvis du er godt tilfres med din windows 98
så vil jeg beholde den,så er der ingen grund til at skifte
men det er igen smag og behag hvad folk vil kører med
Jeg bruger selv Windows me og den er helt fin til mig
MVH Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 29-11-01 13:02

Hej
Jeg køre også Win me som briani,- er yderst tilfreds. Men prøv at gå ind på:
http://www.eksperten.dk/spm/117484
Der kan du se lidt om andres mening omkring win 2000

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-11-01 12:48

Thu, 29 Nov 2001 11:51:55 GMT, skrev "las" <las.news@kandu.dk>:

>jeg har win 98 se, hører meget om win 2000 ,me , med mere
>jeg er godt tilfreds med win 98 se, er der nogen god grund til at
>skifte eller hvad??

Hvis du er godt tilfreds, er der ingen grund til at skifte.

Hvis du skulle skifte, skulle det være til det nye XP, som er
mere stabilt og har en del nye funktioner.

<http://www.microsoft.com/danmark/products/windows/windowsxp/>
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Do you want spam?
Get it on http://home13.inet.tele.dk/smedpark/spam/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-11-01 12:55

"las" <las.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:hdpN7.1942$K4.320952@news010.worldonline.dk...
> jeg har win 98 se, hører meget om win 2000 ,me , med mere
> jeg er godt tilfreds med win 98 se, er der nogen god grund til at
> skifte eller hvad??

Nope

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-11-01 14:49

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
news:828c0ugbprdbrljpapler755hba8152s6i@dtext.news.tele.dk...
> Thu, 29 Nov 2001 11:51:55 GMT, skrev "las" <las.news@kandu.dk>:
>
> >jeg har win 98 se, hører meget om win 2000 ,me , med mere
> Hvis du skulle skifte, skulle det være til det nye XP, som er
> mere stabilt og har en del nye funktioner.

XP er vel mere stabilt end 98se (men hvad er ikke det). Tilgengæld ryger der
en masse performance fra PC'en fordi XP kræver meget, meget mere...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-11-01 14:54

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev:

> XP er vel mere stabilt end 98se (men hvad er ikke det).

WinME IMHO. Her ville jeg klart foretrække Win98SE, men det
er jo så bare min mening.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 30 point
Dato : 29-11-01 15:38

Hej igen Las
Tillæg til min kommentar
Der kan også være den ulempe ved at skifte til andre styresystemer end den man kører med,at de driver lydkort-eller grafikkort og andre ikke kan, eller kører meget dårlig på den nye system
Jeg har altid været glad for windows 98 som jeg kørte med på min gamle maskine,den kunne dog ikke køre windows me da det grafikkort der var i en Permedia 2 ikke kunne bruges i me og der fantes ingen driver dertil
jeg har for et år siden købt en anden computer og der var me instaleret,derfor kører jeg med den nu,da styresystemet er tilpasset maskinen
Så er man godt tilfreds med det man kører med er der som sagt ingen grund til at skifte
Man ved hvad man har men ikke hvad man får
MVH Brian

Godkendelse af svar
Fra : las

Dato : 30-11-01 00:14

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : las

Dato : 23-12-01 15:05

Hej. Jeg har nu fået installeret Win xp, prøver at finde drivere til det der ikke virker nu ? sku måske have ventet, men det ser godt ud, det der virker virker godt, så finder jeg resterende drivere, som jeg mangler, er det fint, ellers må jeg gå tilbage til 98 se. Jeg har en flytbar h,disc, der har jeg xp på ene halvdel, og 98 se på den anden, kan jeg skifte mellem de 2 systemer ? jeg har forsøgt men det er som om der mangler noget på 98 se ,har prøvet at install 98 se igen, på den flytbare h,disc, nogen med en god løsning, eller skal jeg hellere vælge, og slette den jeg ikke skal bruge ??? . Ellers en god jul til alle. MVH. LAS.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-12-01 15:32

Hej Las
Prøv at tage et kik på et tidligere spørgsmål her på Kandu om windows 98 og XP
http://www.kandu.dk/dk/spg/1806
Hvad er det du mangler driver til?
MVH og en rigtig glædelig jul til dig også Brian