/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003 - <<OLE-objekt: Picture
Fra : jansler
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 14-10-12 13:12

Hej

En som kan hjælpe?

Når jeg modtager en mail med logo-signatur og vil besvare så står dette, hvor logoet var før: <<OLE-objekt: Picture (Metafile) >> og logoet er væk.

Ved andre besvarelser er deres signaturen der stadig.

??? På forhånd tak.
Jansler

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-10-12 07:48

Måske fordi du ikke har billedet (ole filen) liggende på din egen pc
http://www.ehow.com/facts_5795209_file-extension-_ole_.html

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 15-10-12 15:08

Nej, jeg har ikke billedet liggende på min computer. Det har jeg jo heller ikke med alle de andre billeder, som er i de forskellige mails med signaturer, som jeg modtager, men her har jeg ikke noget problem, når jeg besvarer. Derfor kan jeg ikke forstå hvorfor det sker.

Har du andre gode forslag?

På forhånd tak.
Jansler

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 15-10-12 15:19

De andre mail kan have almindelige billeder som logo, mens det OLE objekt kun kan ses i din ind mail,
og ikke når du videre sender den.
Ved dog ikke helt hvordan det virker, så kan kun gætte.

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 24-10-12 20:27

Tak for svaret mig-selv.