/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Er der oversat korrekt?
Fra : PeterTheisen
Vist : 941 gange
10 point
Dato : 14-10-12 10:22

Ein kleiner Wunsch, ach wärt ihr blind = Et lille ønske, åh, hvis I var blinde
Wir sind Opfer böser List = Vi er ofre for et dårligt trick
Schwarzes Glas ist überall = Sort glas er overalt
Schuldig weil wir häßlich sind = Vi er skyldige, fordi vi er grimme

Schwarzes Glas mich blendet Licht = Sort glas, lyset blænder mig
Ein kleiner Wunsch, ach wärt ihr blind = Et lille ønske, åh, hvis I var blinde
Schwarzes Glas und wieder seh ich mein Gesicht = Sort glas, og jeg ser mit ansigt igen
Was kann ich dafür, daß wir häßlich sind? = Hvad kan jeg gøre, siden vi er grimme?

Vor der Mitte tiefer Fall = Foran midten af en dyb nedgang
Und unter Masken klüftet zart = Og under masker svinder den glat
Schwarzes Glas ist überall = Sort glas er overalt
Vergessen ist wie schön ihr wart = Hvor smuk du var, er glemt

Accepteret svar
Fra : jensviggo

Modtaget 20 point
Dato : 14-10-12 10:38

prøv google translate

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 14-10-12 13:04

Tak for svaret jensviggo.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-10-12 13:32

Ein kleiner Wunsch, ach wärt ihr blind = Et lille ønske, åh, hvis I var blinde
Wir sind Opfer böser List = Vi er ofre for et ondskabsfuldt trick
Schwarzes Glas ist überall = Sort glas er overalt
Schuldig weil wir häßlich sind = Vi er skyldige, fordi vi er grimme

Schwarzes Glas mich blendet Licht = Sort glas, lyset blænder mig
Ein kleiner Wunsch, ach wärt ihr blind = Et lille ønske, åh, hvis I var blinde
Schwarzes Glas und wieder seh ich mein Gesicht = Sort glas, og jeg ser mit ansigt igen
Was kann ich dafür, daß wir häßlich sind? = kan jeg gøre for , at vi er grimme?

Vor der Mitte tiefer Fall = Foran midten af en dyb nedgang
Und unter Masken klüftet zart = Og under masker svinder den glat
Schwarzes Glas ist überall = Sort glas er overalt
Vergessen ist wie schön ihr wart = Hvor smuk i var, er glemt

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : PeterTheisen

Dato : 14-10-12 14:22

Jeg takker for hjælpen, transor.