/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
GPRS forbindelse?
Fra : Bolbroe3
Vist : 385 gange
8 point
Dato : 03-06-03 14:26

Jeg har lige købt en nokia 6610 og vil selvfølgelig som mange andre gerne have en anden baggrund
end dem der er på mobilen, men hver gang jeg prøver at modtage en baggrund siger den, at "GPRS
forbindelsen ikke er rigtigt opsat"

Kan du hjælpe mig så skriv venligst!!!

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 03-06-03 14:54

ring til din teleudbyder, som så sender dig den rigtige opsætningen

Kommentar
Fra : tla

Dato : 03-06-03 15:04

Hvilket selskab og hvilket abonnement har du?

Kommentar
Fra : Bolbroe3

Dato : 03-06-03 15:36

Til TLA:

Jeg har CBB som abb. og tror nok at det sonofon som
er selskabet til CBB

Accepteret svar
Fra : tla

Modtaget 18 point
Dato : 03-06-03 15:59

Har lige været ved at tjekke....
Det skulle kunne lade sig gøre - CBB har aftale med Sonofon om GPRS!

Jeg kan dog ikke finde en decideret opsætning på CBB´s hjemmeside.

Men jeg mener, du kan bruge den opsætning, som du modtager fra Sonofon. Så prøv at sende en SMS med indholdet MMS START til 1221. Så får du en opsætning retut, som du skal acceptere.

Prøv forresten at gå på www.sonofon.dk - og søg på mms 6610. Så kommer der nogle muligheder, vælg nr. 2 fra oven. Så får du en guide i af sende og opsætte din telefon.

Godkendelse af svar
Fra : Bolbroe3

Dato : 03-06-03 16:17

Tak for svaret tla, du var let at forstå og det virkede

Kommentar
Fra : tla

Dato : 03-06-03 16:24

Kanont!!!

God fornøjelse med alle 6610´ens muligheder....