/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Skype erstatning.
Fra : Eyvind
Vist : 625 gange
100 point
Dato : 12-10-12 22:20

Hvis man ikke mere vil bruge Skype, som kommunikation, hvilket alternativ kan så anbefales.
Ej hotmail / windows live.

Der skal kunne skrives / tales / sendes filer / webcam

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-10-12 22:22

Messaging and Chat Downloads
http://www.filehippo.com/software/messaging/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-12 22:51

Citat
Hvis man ikke mere vil bruge Skype, som kommunikation, hvilket alternativ kan så anbefales.
Ej hotmail / windows live.

Der skal kunne skrives / tales / sendes filer / webcam

Altså: En "hvilkensomhelst" mobil-telefon abonnement udbyder

Prisen afhænger dog af; hvad dine behov er?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-12 23:04

Jo tak Klaudi, men det var nu mere >>>> hvilket alternativ kan så anbefales<<<<

Molo....................meget morsomt, men det var jo via computer.

Det irriterer mig at microsoft skal dirigere der også.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-10-12 23:05

Der er da lidt at vælge imellem!

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-10-12 23:37

Jeg benytter google talk, det er en fin måde at afholde et hurtigt møde på tværs af landet.
Du kan oprette et hangout med op til ni personer på en gang hvor i kan videochatte.

Virker både på smartphones, tablets og computere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-12 23:54

Ok EXTERMINATOR det må jeg kigge lidt på.

Jeg bruger skype i forbindelse med Teamwiever og må så lige prøve om begge programmer kan bruges samtidig.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-10-12 00:01

check lige denne her:
https://chrome.google.com/webstore/detail/chrome-remote-desktop-bet/gbchcmhmhahfdphkhkmpfmihenigjmpp

Jeg har ikke testet hangout/teamviewer men det burde også virke

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-10-12 00:20

nåe ja, der er jo også screensharing i google hangout men der kan du kun dele din skærm (eller et vindue) ikke arbejde på en af de andres men stadig en utrolig nyttig ting når man lige vil vise noget til de andre

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-12 00:30

Teamwierver virker perfekt for mig...................jeg vil bare benytte et andet talerør end skype som nu ejes af microsoft.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-10-12 07:35

Du kan da bare bruge TeamViewer til tale/video os!

Accepteret svar
Fra : jensviggo

Modtaget 100 point
Dato : 13-10-12 07:48

Endelig noget jeg ved noget om, Har selv installeret Tango, og det virker og er total gratis, kan bruges overalt på Jorden, kan bruges på Smartphones, tablet og pc, jeg snakker/ser mine sønner næsten dagligt (Indien og Ghana), prøv det og dagligdagen bliver lidt skønnere. Naturligvis skal du ha´et webcam.

http://www.tango.me/

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 15-10-12 19:02

Tak for svaret jensviggo. Jeg vil prøve den på et tidspunkt når jeg har win 7 kørende på en anden computer.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 15-10-12 19:04

velbekomme, du har hjulpet mig så mange gange.

mvh

jensviggo