/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjælp !! (MMS)
Fra : buko
Vist : 386 gange
180 point
Dato : 03-06-03 13:44

heY. JEG HAR en nokia 3650..Med det der mms men jeg fatter sku ik så meget af det.
jeg har ellers haft ringede til TDC-mobil for at få det der mms. og det fik jeg da også og gemte det som den søde dame sage men hvad hjælper det..
nå det lorte ikk viker.. jeg fik en mms fra en af min venner men så stode der bar hente beskeden! jeg ved godt nok ik lige hvad der sker.er der ik nogen der kan hjælp mig eller kender numme til TDC-mobil...
tak på forhånd ;)

Kommentar
Fra : tla

Dato : 03-06-03 13:47

Se denne side:

http://www.tdcmobil.dk/u_20819.htm

Udfyld med manglende oplysninger, og du modtager straks efter en SMS med indstillinger i. Godkend dem, og du er klar til at sende og modtage MMS...

Kommentar
Fra : buko

Dato : 03-06-03 14:08

det har jeg gjort 5 gang nu tro jeg nok det hjælper ik

Kommentar
Fra : tla

Dato : 03-06-03 14:12

Får du ikke en besked med indstillingerne i?

Gem den (accepter, tror jeg det hedder) og så er din telefon klar til at sende og modtage billeder!

Kommentar
Fra : buko

Dato : 03-06-03 14:22

nå prøver lige at fortæle det igen det har jeg gjort gemt det.også vider men der kommer ik nogen beskeder der står bar at jeg skal hent beskeden har kikket hele min fon i genme men der var ik nole bilder????

Kommentar
Fra : tla

Dato : 03-06-03 14:33

Nej, det kan du ikke med den/de beskeder, du har modtaget FØR indstillingerne var på plads i din telefon.

Men fremtidige billeder, som du modtager, kan du hente på din telefon...

Kommentar
Fra : buko

Dato : 03-06-03 15:16

viker ik nop har lige prøvt sååå noget ny forslag eller har du ik et nummer til tdc-mobil så skal jeg da sevl se om jeg kan fide ud af det

Kommentar
Fra : tla

Dato : 03-06-03 15:18

Du kan altid ringe 80 80 80 80 og sige, hvad du har af ønsker/problemer.

Så stiller de dig om til den rigtige afdeling...

Kommentar
Fra : buko

Dato : 03-06-03 15:59

oki takker
for det

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 03-06-03 22:13

Blot lige en rettelse:
TDC-Mobil har nr.: 80808020

VH
Denpete