/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Cykelpumper hos cykelhandlere i Aarhus
Fra : Puch_MaxiK
Vist : 598 gange
60 point
Dato : 11-10-12 09:25

Hej

Jeg er ved at finde ud af hvilke cykelhandlere i Aarhus der har opstillet cykelpumper, man gratis kan bruge ved deres butik.

Indtil videre har jeg fundet følgende:
Cykelexperten
Schriver Cykler
Jordbrovej Cykler
Maabo Cykler
Højbjerg Cykler
Smedemark Cykler
Jensen Cykler

Kan du hjælpe mig med at finde nogle flere?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-10-12 09:26

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 11-10-12 10:12

Hvor skønt:
Nu har vi fået overdommer-Teil til at træffe afgørelse om hvilke spørgsmål, der er kvalificerede til at optræde på kandu.dk
Overdommer-Teil er sikkert et overmenneske, så det er rigtig godt, at overdommer-Teil tager sagen i sin hånd

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-10-12 10:18

Citat
Hvor skønt:
Nu har vi fået overdommer-Teil til at træffe afgørelse om hvilke spørgsmål, der er kvalificerede til at optræde på kandu.dk
Overdommer-Teil er sikkert et overmenneske, så det er rigtig godt, at overdommer-Teil tager sagen i sin hånd

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-10-12 11:08

JOW JOW det ser skam da nyttig viden næste gang skal vi have at vide hvor mange Cykelpumper hos cykelhandlere i Horsens - Vejle - Sønderborg - Fjerting...

Kommentar
Fra : Puch_MaxiK

Dato : 11-10-12 11:21

Jeg troede at denne side var til for at man kunne stille spørgsmål og få svar. Men siden er åbenbart kun til, for at folk kan svine andres spørgsmål til. Hvis du ikke har noget fornuftigt at byde ind med, så lad vær. Det er simpelthen for barnligt.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-10-12 11:29

NÅ NÅ NÅ godt ord igen - det er vel ikke jordens undergang - træk lige luft ind....

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 13-10-12 15:43

@Puch_MaxiK

du har også mulighed for at blackliste fjolser som Teil
det har snart alle andre -KANDU- brugere gjort,

det er samtidig årsagen til at ... @Teil,.. er storforbguger af tips,
med 364 'tips' ligger han øverst på top 10 over 'tips'

ikke fordi manden er fuld af gode idéer,... tværtimod,....
det skyldes, at det er hans eneste mulighed for at tilsvine dem, der har blacklistet ham,.. ..

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-10-12 17:59

WAUUUU !!!

FEEEEDT spørgsmål !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-10-12 15:02

Kunne du skrive adresser på de der steder du lister ?? så vil jeg med glæde tilføje nogle hvis jeg kan.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-10-12 15:03

og Puch_MaxiK du kan sortliste de personer du ikke ønsker der skal deltage i din debat.

Kommentar
Fra : Puch_MaxiK

Dato : 16-10-12 09:00

Cykelexperten - Molsgade 1, 8000 Århus C
Schriver Cykler - Langelandsgade 114, 8000 Aarhus C
Jordbrovej Cykler - Jordbrovej 4, 8200 Aarhus N
Maabo Cykler - Nørre Alle 76, 8000 Århus c
Højbjerg Cykler I/S - Oddervej 67 A, 8270 Højbjerg
Smedemark Cykler - Tietgens Plads 1, 8000 Århus C
Jensen Cykler Vestre - Ringgade 27, 8000 Aarhus C