/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Hjælp til Aprilla rs 50
Fra : larsskive
Vist : 159 gange
40 point
Dato : 09-10-12 16:19

Hej jeg har haft min aprilla rs 50 i en måned, men så idag da jeg kørte på den gik ud på et sekund og kunne ikke starte bagefter. Men stemplet havde ikke sat sig og jeg kunne stadigvæk sætte den i gear, men starteren virker ikke den siger bare en raslende lyd når jeg prøver den. Der er gnist på tændrøret men den kan ikke løbes igang. Den har ellers kørt godt den måned jeg har haft den. Den køre ret stærk så er måske bange for det kan være noget alvorligt. Har i nogen ider til hvad der kan være sket?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-10-12 00:56

CDI

Kommentar
Fra : larsskive

Dato : 10-10-12 01:05

Hej
Kan den gøre så meget?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-10-12 01:10

Den styrer tændingen, så ja, at der er gnist betyder ikke at røret virker.
At starteren bare snurrer, er fordi den ikke tager fat på starter kransen.
Så der er åbenbart flere ting galt med den.

Kommentar
Fra : larsskive

Dato : 10-10-12 01:30

Ja det har du da ret i at det egenlig er flere ting der skete på engang. det vil jeg da undersøge, mange tak for tippet