/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Hvem kender til -Matrix Linux?
Fra : Djurhuus
Vist : 267 gange
50 point
Dato : 03-06-03 12:47

Jeg sad ledte efter en form for browser baseret bruger interface til linux (redhat) fordi at jeg syntes at den simple konfigurationsform der er i E-smith (Mitel) er meget tiltalende og temmelig overskuelig. Jeg syntes dog at backup funktionen er "dårlig" og ikke umiddelbart understøtter min HP vs80 streamer.
I min søgen faldt jeg over noget der kunne være temmelig interessant - noget der hedder Matrix Linux, som i en eller anden forstand bliver udbudt i forbindelse med webhosting på en dedikeret server.

http://www.fasthosts.co.uk/02_lin.html

Det virkede imidlertidigt ikke som om at det er en "offentlig" distribution af denne software og jeg kan heller ikke finde nogen former for kommerciel distribution.

Er der nogen der ved noget mere om Matrix Linux?
Eller kender til et andet lignende browser baseret interface?

Venlig hilsen
Martin Djurhuus

Kommentar
Fra : linuxrules

Dato : 20-06-03 18:30

HAr du checket webmin det er en gui til linux.

Jesper

Kommentar
Fra : fut21

Dato : 25-06-03 13:39

Du kan læse om webmin her:
http://linuxin.dk/artikler/index.php?id=183