/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
olympus fe170
Fra : bjs1948
Vist : 472 gange
50 point
Dato : 07-10-12 09:53

hvorfor kan ikke forbinde dette kamera via usb til min pc med win 7 men godt på en pc med win xp kameraet kan ikke opdateres fra olympus hjemmeside da det er fra før 2004
mvh bruno

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-10-12 10:08

Kontrolpanel, søg efter ny hardware

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 07-10-12 13:39

Tag hukommelses kortet ud og overfør billeder med en kortlæser det er nemt, jeg bruger selv den metode med min Sony kamera som godt kan tilsluttes computeren, men kortlæseren er nemmere, Microsoft anbefaler den metode, dit kamera er for gammelt til Windows 7
Citat
But you don't really need a driver for it. You never need to connect your camera directly. Buy a card reader for the type of flash card your camera uses (they are very inexpensive), put the flash card into it, and plug it into a USB port.
kopieret herfra: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-hardware/olympus-fe-170-digital-camera/ce217201-a954-4b1b-96cd-909e8e2946b7?msgId=d8474139-1eb2-41e7-9a3b-31d43d4897f1
Et eksempel på en kortlæser som kan håndtere xD kortet fra dit kamera:
http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=210155
der findes mange andre kortlæsere som kan bruges til xD kort

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-12 14:43

Det kunne jo være en konflikt med drevbogstaver,
så prøv at se i Diskhåndtering om kamera er der!

Klik på Start, højreklik på Computer og vælg Administrer,
vælg Diskhåndtering i ruden til venstre,
hvis du kan se kamera der, så højreklik på det og vælg Skift drevbogstav og sti,
klik på Rediger, find et ledigt bogstav og klik OK,OK

Godkendelse af svar
Fra : bjs1948

Dato : 07-10-12 23:15

Tak for svaret o.v.n..