/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
remote til model nr: 19PFL5602D 19"
Fra : return
Vist : 419 gange
50 point
Dato : 06-10-12 22:00

hej

nogen der kan fortælle mig hvad en hvad for en remote control jeg skal bruge til dette her tv sor er det her

Philips widescreen flat TV model nr: 19PFL5602D 19" LCD integreret digital med Digital Crystal Clear

kan nogen måske også finde ud af hvor den kan fås i farven lys og altså ikke sort

og hvis den kun findes i sort så må man jo affinde sig i det

nogen der kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 06-10-12 23:10

Du tænker måske på en original Philips fjernbetjening som passer til dit Philip TV
men hvorfor ikke købe en universal fjernbetjening? De kan programmeres til flere af dine elektroniske dimser så du kun behøver at have en fjernbetjening på sofabordet.
Jeg har den billige Logitech Harmony 300 og den kan styre 4 enheder, blandt andet min 20 år gamle Philips kasse TV, den kan købes for cirka 150 kr. men er kun i sort, Logitech Harmony har også lyse modeller for eksempel 650 som koster en del mere og kan styre 5 enheder:
http://www.logitech.com/da-dk/remotes/universal-remotes/harmony-remote-650
Philips har også universal fjernbetjeninger på programmet:
http://www.philips.dk/c/fjernbetjeninger/26016/cat/#/cp_tab1

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-10-12 23:14

Læs mere om Philips erstatnings universal fjernbetjeninger her:
http://www.philips.dk/c/fjernbetjeninger/26016/cat/#/cp_tab3

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 07-10-12 07:17

Tak for svaret o.v.n..