/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Farvebillede til Nokia 3510i
Fra : buddilaursen
Vist : 393 gange
70 point
Dato : 03-06-03 12:33

Hejsa er der nogen der ved hvor man kan hente et Toyota Logo i farver til en Nokia 3510i
og det må helst gerne være gratis, eller gerne via Wap..............

Hilsen

Buddilaursen

Kommentar
Fra : tla

Dato : 03-06-03 13:09

Den kan jeg ikke finde til dig

Men har du selv et logo, eks fra Toyota´s hjemmeside, så klip det ud i et grafisk program (PaintShop og lignende) i størrelsen 96*65 pixels.
Herefter kan du uploade det gratis på www.eaid.dk - og hente det via wap.

Det virker suverænt - har selv brugt det flere gange til diverse billeder.

God fornøjelse!

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-06-03 13:27

Hej Buddilaursen

Det kan du her:

http://dk.boomi.net/logos/category_colorlogo_b.asp?page=6

Nederst i højre hjørne. God fornøjelse

mvh srhansen

Kommentar
Fra : buddilaursen

Dato : 03-06-03 13:49

Hej tak for det, men er der slet ikke nogen der ved hvor henne man kan hente et farvebillede f.eks Toyota´s for jeg mener at jeg har set det på nettet men kan bare ikke huske hvor henne!!!!

Det skal nemlig bruges til Baggrundsbillede på min mobil!!!!

Hilsen

Buddilaursen

Kommentar
Fra : buddilaursen

Dato : 03-06-03 13:49

Hej tak for det, men er der slet ikke nogen der ved hvor henne man kan hente et farvebillede f.eks Toyota´s for jeg mener at jeg har set det på nettet men kan bare ikke huske hvor henne!!!!

Det skal nemlig bruges til Baggrundsbillede på min mobil!!!!

Hilsen

Buddilaursen

Kommentar
Fra : tla

Dato : 03-06-03 13:52

Se her:

http://www.toyota.dk/index.html

Højreklik på billedet i højre hjørne, rediger det i et tegneprogram, så det har de rigtige mål (96*65 pixels) og upload det som beskrevet.

Det er ganske let...

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 70 point
Dato : 03-06-03 15:25

Hej igen

Det kan du på den side jeg refererede til dig før: http://dk.boomi.net/logos/category_colorlogo_b.asp?page=6

den hedder "FLF TOYOTA" og er nederst i højre hjørne

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : buddilaursen

Dato : 16-06-03 06:21

Tak for svaret srhansen.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 16-06-03 21:35

Hej buddilaursen

Prøv at kigge ovre i det andet spørgsmål du har oprettet. Jeg har fundet en masse billeder det kan være der er et der dur'

mvh srhansen