/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
god sexhjemmeside
Fra : kenn63
Vist : 974 gange
240 point
Dato : 06-10-12 09:44

Du skal logge dig ind først.
den hedder vidz.dk.
god fornøjelse.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-10-12 11:33

Hvad kan sådanne sider bruges til ?????????

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 06-10-12 11:46

du kan da bare skrive sex + hvad du vil sidde og glo på

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 06-10-12 12:19

www.vokesnsnak.dk

danske amatører fra ålborg.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 06-10-12 12:20
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-10-12 13:53

Er det sådan en slags Jeopardy - den hedder vidz.dk - Og hvad mon spørgsmålet så er?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-10-12 13:54

Jeg forstår ikke dit spørgsmål???

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-10-12 16:45

sjovt nok,... 'man' plejer at være meget mere oppe på dupperne
når der reklameres for egen hjemmeside,..............

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-10-12 01:21

Hader sider med login.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 07-10-12 17:19

det er vel nærmest den dårligste side jeg har set.
er filmene optaget med en gammel mobiltelefon eller hvad.
mage til dårlig kvalitet skal man sgu lede længe efter.

Kommentar
Fra : kenn63

Dato : 07-10-12 17:27

hej trimare.
for mig er det vigtigt at dem som er på de film kan lide det de laver og ikke er tvunget til det som der er på så mange andre pornosider.med fake pikke og kunstige bryster.og sperm som er laver af sukkerlage.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 07-10-12 21:47

Citat
hej trimare.
for mig er det vigtigt at dem som er på de film kan lide det de laver og ikke er tvunget til det som der er på så mange andre pornosider.med fake pikke og kunstige bryster.og sperm som er laver af sukkerlage.

Kender udtalelser...!

Har du også selv deltaget?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-10-12 04:31

Citat
for mig er det vigtigt at dem som er på de film kan lide det de laver og ikke er tvunget til det som der er på så mange andre pornosider.med fake pikke og kunstige bryster.og sperm som er laver af sukkerlage.

Der der næsten ikke andet på din side.

Hvis man skal se lidt eller meget porno gratis, så prøv denne side, alt er gratis
du skal bare have en mail adresse hvor du modtager pasword.
http://www.myfreepaysite.com/

Kommentar
Fra : kenn63

Dato : 16-12-12 08:40

hej med jer som har svaret på mit indlæg.det er op til jer og vælge den eller se de sider i selv ser på.
for mig er det også vigtigt at de selv kan lide det de laver på siderne.derfor har jeg anbefalet dette.