/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Softwareopdatering
Fra : Pussen1
Vist : 339 gange
10 point
Dato : 03-06-03 11:22

Hej.. Jeg har et problem og håber på hjælp.
Når jeg skal flashe nyt software i en telefon og når til det punkt hvor windls beder mig om at slukke og derefter tænde telefonen, der får jeg bare svar: "Error setting flash mode"!
Hvad gør jeg galt??
Jeg bruger win 98 og har snart prøvet 63 gange.....!
Please help

Mvh Pussen1

Kommentar
Fra : johs

Dato : 03-06-03 11:44

når til det punkt hvor windls beder mig om at slukke og derefter tænde telefonen, der får jeg bare svar: "Error setting flash mode"!
Hvad gør jeg galt??

Når man flasher skal tlf. være slukket

mvh. www.dkunlock.com ( gratis hjælp til unlock )

Accepteret svar
Fra : johs

Modtaget 20 point
Dato : 03-06-03 11:56

en med samme problem fandt denne løsning....

in the device manager for the LPT port there is an option on weather it should use interupts it was set to no it now set to yes
----------------------------------------------------
en anden løsning kunne være...........................

When You Click On [Quick Flash] Or [Flash Dead Phone] Or [Upgrade/DownGrade] Look @ Status Of Programme So When It Says Powering Off, You Have To Do Same On Phone. When Says Powering On You Have To Do Same And Power On Phone Manually

You Have To Do This Very Very Quickly.....!!!!!!

So When You Click Flash And It Says In Status Of WinDls Powering Off, Quickly Power Off, And When It Says Powering On You Have To Quickly Power On.

YOU HAVE TO DO THIS @ SAME TIME...!!

TIMEING HAS TO BE ACCURATE AND THE SAME SO When It Says Powering Off You Press Power Off On Phone. And When It Says Powering On You Have Power On At The Same Time Then It Will Work...!!!

Keep On Trying This Over And Over Again..!!
------------------------------------------------
Mvh. www.dkunlock.com

Godkendelse af svar
Fra : Pussen1

Dato : 06-06-03 19:53

Tak for svaret johs.
Og tak for din hjælp også....!