/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung galaxy s II
Fra : joso
Vist : 539 gange
30 point
Dato : 03-10-12 14:54

Jeg kan ikke sende videoer fra min Samsung, som mms.
Når jeg forsøger popper der et skilt op som siger at størrelsesbegrænsningen for meddelelser er nået.
Kunne ikke vedhæfte fil. Filen er for stor.
Selv ikke videoer af 10 sek. varighed kan sendes. Jeg har prøvet at nedsætte opløsningen uden held.
Der er masser af hukommelse på telefonen og SD kortet. Jeg har været i dialog med udbyderen BiBob
(Telenor) uden held. Jeg har opdateret telefonen med nyeste software. Jeg kan heller ikke sende lydfiler fra diktafonen. Kan godt vedhæfte filerne til email, men de bliver liggende i udbakken.
Jeg kan godt modtage videoer. Jeg har spurgt andre med Samsung galaxy II og III med forskellige udbydere, og det viser sig at de heller ikke kan sende videoer.
Er der nogen som kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-10-12 17:51

En video fylder meget i forhold til et billede, så der er begrænsninger på mms filer. Og det er der hos de fleste udbydere.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 08-10-12 13:30

kan du modtage mms ??? kan du sende en mms med kun text ?? kan du sende en mail med kun text ???

Andre folk med galaxy s2 og s3 kan godt sende videoer, der er nok kun dig dine venner der ikke kan!!!
vi sidder 3 ud af 4 på mit kontor og ingen her har problemer, vi har henholdsvis callme telenor og 3

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 08-10-12 13:33

gendan evt, tlf til fabriksindstillinger, men tjek lige først at der ikke er noget du ikke har indstillet korrekt

Kommentar
Fra : joso

Dato : 08-10-12 15:28

Det lyder mystisk. Jeg har Bibob som bruger Telenors net.
Jeg har været inde hos 3 som har support på Samsung. Medarbejderen prøvede at sende videoer fra sin S2 men kunne heller ikke. Han ringede til en kollega som skulle være "expert" han prøvede fra både en s2 og s3 men kunne heller ikke.
Jeg vil helst ikke gå tilbage til fabriksindstillingerne, da jeg så mister alle mine data.

Kommentar
Fra : joso

Dato : 08-10-12 15:29

p.s. Jeg kan sende og modtage mms med text og alm. billeder. Kan også modtage mms med video.