/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Udmeldelse at fitness center
Fra : burhenne
Vist : 428 gange
500 point
Dato : 02-10-12 21:28

Er der nogen der kan hjælpe mig, med hvordan jeg står rent juridisk.
Jeg har været medlem af et fitness center i omkring 18 mdr, og har nu besluttet at melde mig ud. På deres hjemmeside står der at man kan melde sig ud via mail, der er 3 måneders opsigelse, og jeg opsagde mit Abonnement i maj, så jeg skulle være udmeldt i august. Problemet er bare at de på deres hjemmeside skriver at man skal modtage en mail hvor de bekræfter opsigelsen. Jeg har ikke haft internetforbindelse henover sommeren og da jeg kommer hjem opdager jeg at de ikke har svaret, nu er mit spørgsmål, hvad kan jeg gøre, jeg har betalt for september med, altså en måned ekstra, men nu gider jeg ikke mere. Jeg har gemt de 3 mails jeg har sendt til dem, som de ikke har svaret på. Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-10-12 21:47

Ringer og taler med dem.

Hvis du ikke har haft en mailadresse, kan du jo af gode grunde heller ikke modtage en mail.

Når du kan bevise du har afmeldt dit abonnement, skal du jo ikke betale mere.
Længere kan den vel ikke være.

Stop under alle omstændigheder med at betale flere penge!

Kommentar
Fra : burhenne

Dato : 02-10-12 22:00

Jeg har haft en mail adresse, jeg har bare ikke kunnet komme på internettet i sommerferien

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-10-12 22:08

Man kan altid komme på nettet - Biblioteket og andet.
Så den står du sikkert meget dårligt med, samt du sikkert har modtaget svar på din opsigelse
næsten øjeblikkelig (ikke flere uger eller dage), hvor du bedes bekræfte det, VIA et link.
Men kan du bevise at den mail ikke er kommet inden for 24 timer, så står godt.

Kommentar
Fra : burhenne

Dato : 02-10-12 22:14

Jeg har været på ferie hvor der ikke var internet, men der er ikke kommet et svar fra dem, jeg har talt med andre der har været ude for det samme, så jeg tænker om det kan være noget de bevidst gør

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-10-12 23:15

Citat
så jeg tænker om det kan være noget de bevidst gør

Det er da meget tænkeligt...

Men om ikke andet, kan du jo sende dem et anbefalet brev med en opsigelse i, det kan de da ikke undsige sig.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 02-10-12 23:43

Jeg ville nu enten tage knoglen eller gå derhen og få den sag ud af verdenen, det kan jo være de er til at tale med.

Kommentar
Fra : burhenne

Dato : 13-10-12 22:52

Nu er det det juridiske ved at stoppe med at betale jeg gerne ville vide noget om