/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
kan ikke printe
Fra : CCjunior
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 02-10-12 19:21

Jeg har en Brother DCP 750CW Wifi printer.
Jeg kan på min computer se hvor meget blæk den registrere at der er i patronerne, men den vil sq ikke skrive noget..
Driver er slettet og geninstalleret, men uden succes...
Kører win7 64bit,

Nogen forslag??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-10-12 21:50

prøv en forretning der sælger/reparerer computere/printere...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-10-12 09:02

Nå du skriver slette og geninstalleret, får den så selv lov til at finde driveren efter du har sat printeren til computeren?

Det kunne jo måske være den forkerte driver du måske selv har installeret?

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 03-10-12 13:12

Prøv at gå ind her og se om du kan finde det du skal bruge.
welcome.solutions.brother.com

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-10-12 16:33

Jeg har den rigtige driver installeret.
Jeg har lige fundet ud af at jeg også godt kan scanne fra printer til computer, men det eneste jeg ikke kan er at printe

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 03-10-12 16:49

Hej CCjunior, det er fordi at de printer vi køber får indlagt en kode at den når den har lavet et bestemt antal så skal den melde fejl der findes en side på nettet man kan bruge et program som er lavet af en russer der blev sur over at disse firmaer lagde et program ind i deres maskiner så de holdt op med at virke.
Jeg så et tv-program af en spanier der fik dette problem og med et skjult kamera tænt gik han til den butik hvor han havde købt printeren og her sagde de at han skulle tage og købe en ny printer fordi det ikke kunne betale sig at lave den.
Derfor gik han til mange andre butikker der solgte printere og de sagde det samme alle sammen de brugte endda samme ord som om de havde lært det et eller andet sted, og alt dette fik han på kamera, så gik han hjem og brugte ca ½ time på nettet og fandt dette program som han install på sin pc og nu kunne hans printer virke igen og fabrikkerne gør dette fordi ellers ville der jo ikke blive købt særligt mange printere, desværre bliver disse dødmandsknapper brugt i næsten alle ting vi bruger i dagligdagen det er utroligt at det kan være lovligt i et retssamfund men det er det åbenbart især når vi tænker på at vi forbruger disse vare hele tiden som om der ikke var nogen ende på alle disse ting der bliver brugt, på et tidspunkt er der ikke mere af det ene eller andet produkt og hvad skal menneskeheden så stille op?.
Tag og kik på din kaffemaskine og find noget værktøj der kan åbne den, det kan du ikke og grunden er at du ikke skal lave din kaffemaskine når den går itu, men smide den ud og købe en ny genial ikke? undtagen for forbrugeren og miljøet, alle vores vare er lavet til at holde et bestemt stykke tid så SKAL de gå i stykker og du skal som den gode forbruger du er bare smide den væk og købe en ny, at vi mennesker finder os i dette gør os bare til idioter og miljøsvin af værste skuffe hvad der er endnu værre er at vi lære vores børn at gøre det samme og jeg er ved at brække mig over det største svin på jorden nemlig mennesket.
alan57

Kommentar
Fra : webm

Dato : 03-10-12 17:44

Og du er sikker på at der er blæk i printerpatronen og den virker som den skal?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-10-12 19:05

alan57- Interessant teori, men send gerne link til det program der skal bruges :)
Vil lige sige at jeg faktisk har haft min kaffe maskine skilt af flere gange for at rense den for kalk. :)

Webm - Den kan godt tage kopier direkte, så det funger som det skal..