/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
10  rotw 300
Min erfaring med SpotDeal
Fra : poloeater
Vist : 374 gange
100 point
Dato : 30-09-12 15:31

Jeg har fået en meget dårlig behandling hos SpotDeal.

Jeg bestilte frokost på en restaurant i Aarhus, hvor der var en udløbsdato d. 21. september.
Der stod IKKE noget med at jeg skulle bestille bord med det samme eller andre forbehold med at man kun kunne få bord på specielle tidspunkter.
Derfor er det med ro i sindet, at jeg prøver at bestille bord på stedet d. 1. september. Men det viser sig, at det er en meget lille restaurant, som nu kun har ledige bord på obskure tidspunkter på hverdage.
Det kan jeg ikke få til at passe ind, da jeg har arbejde og kommer fra Aalborg.
Jeg synes jo ikke at de leverer den lovede vare. Kan det passe, at jeg ikke kan få pengene tilbage hos SpotDeal?
Jeg har skrevet, og de henviser bare til deres betingelser.
Beløbet var ikke mere en 189 kr., men et eller andet sted er det mere en principsag, og om jeg kan klage til nogen for at sørge for at andre ikke kommer i samme situation.

/Carsten

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-09-12 15:50

Betingelser:

Citat
Ansvarsbegrænsning og forbehold

SPOTdeal fraskriver sig ethvert ansvar for de varer eller tjenesteydelser, der leveres i forbindelse med indløsning af værdibeviset. Den vare eller tjenesteydelse, som værdibeviset giver adgang til, leveres af samarbejdspartneren i eget navn, og SPOTdeal er ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med samarbejdspartnerens levering af varen eller tjenesteydelsen.

SPOTdeal er ikke forpligtet til at udbetale erstatning for eventuelle tab under følgende omstændigheder:
• Værdibeviset er ikke blevet indløst hos samarbejdspartneren
• Varen eller tjenesteydelsen modsvarer ikke kundens forventninger
• Samarbejdspartnerens konkurs

Man skal nok holde sig til direkte køb og bestilling, for mig at se er firmaet afhængig af annoncer og evt. returkommision.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-09-12 22:59

Det man lettest kan når man handler på nettet - det er da at blive narret...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-10-12 05:35

Prøv at snak med PBS
Samt smid en kommentar her:
http://www.trustpilot.dk/search?query=SpotDeal

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-10-12 07:42

Det er jo ikke selve SPOT deal, der har fejlet, men restauranten der vil lokke kunder til, på et meget dårligt grundlag

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 01-10-12 10:23

Hvis restauranten ikke kan leve op til niveauet, må de jo give yderligere snor. Ellers får de vist aldrig nogen kunde. Og Spotdeal ??????

Alt-i-alt virker det som useriøs business. Restauranter er der jo oceaner af. Velbekomme

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 01-10-12 21:39

Jeg har prøvet flere gange at være lidt langsom til at indløse beviser, men hvergang har jeg ltid kontaktet udbyder og fået mine penge tilbage eller også har jeg lavet en aftale med stedet om at jeg kan bruge værdibeviset efter det er udløbet.

Ved godt du har skrevet til dem at du vil have dine penge igen, men ha du forklaret hvorfor og er resturanten virkelig ikke villig til at forlænge dit bevis? - de tjerner jo ikke noget før du bruger beviset, indtil da er det SPOTdeal der har pengene.

Ellers kan jeg sige hold dig til Downtown de er meget flexsible.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 01-10-12 21:41

ÆV så ser jeg hvorfor resturanten ikke vil hjælpe, de få heller ikke længer nogen penge , når du er over dato.

Nå men jeg vil gerne takke for advarselsen - holder mig til Downtown og Bownty