/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
WoW Pandaria
Fra : Melander
Vist : 804 gange
200 point
Dato : 29-09-12 11:51

Hej Alle

dette er nok kun et spørgsmål til WOW folket..

jeg har nu opgraderet til Pandaria, og det er for så vidt godt nok, men min mus er lidt underligt. Det er ligesom om at pointeren ikke er det sted den burde være, eks. vis jeg vil trykke på mit portræt billede i bunden skal jeg holde musen på spellbogen for at ramme... det er sikkert noget instillingsnoget... nogle forslag eller nogen der faktisk ved hvad der er galt??

Melander

Accepteret svar
Fra : ME.alexander

Modtaget 200 point
Dato : 29-09-12 15:10

Jeg ved ikke hvad der er galt, men jeg har da nogle løsnings forslag :)

Hvis du har nogle addons aktiveret så prøv og deaktiver dem og se om det hjælper, ellers så prøv og ændre på din skærm opløsning.

Hvis intet af dette virker så prøv og lukke spillet ned og gå ind i mappen hvor dit WoW ligger og slet mappen kaldet WTF.

Håber noget af det virker :)

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 29-09-12 17:59

Tak for svaret ME.alexander.

Du forsøgte da i det mindste at hjælpe, men jeg fandt selv ud af det..

Inde i spillet stod skærmen indstillingen til fuldskærm, og det ændrede jeg til "windowed fullscreen" og det hjalp..

god lørdag
Melander