/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
ActivX-objekter
Fra : gangster50
Vist : 369 gange
100 point
Dato : 03-06-03 07:44

prøv at gå ind på <http://www.bloodyboarders.webbyen.dk> der ovre i siden er der en "shoutbox" og hver gang jeg går ind på siden står der:

"de aktuelle sikkerhedsinstillinger forhindrer, at ActiveX-objekter kan køres på denne side. Dette kan medføre, at siden ikke vises korrekt"

er der noget jeg skal installere for at jeg kan se det ordenligt??? eller hvad gør jeg, er det noget med instillingerne???

- gangster50

Kommentar
Fra : summer

Dato : 03-06-03 11:13

Jeg har lige afprøvet den. Den virker fint hos mig. Mine indstillinger er som følger i Funktioner> Internetindstillinger> Sikkerhed> Brugerdefineret niveau:
Aktiver scripting af ActiveX-objekter, der er markeret som sikre= Aktiveret
Hent aktive ActiveX-objekter uden signatur = Deaktiveret
Hent signerede ActiveX-objekter= Spørg
Initialiser og aktiver scripting af ActiveX-objekter, der ikke er markeret som sikre= Dekativer
Kør ActiveX-objekter og plugins= Aktivereret

mvh
summer

Kommentar
Fra : technet

Dato : 03-06-03 12:32

summer har fulstændig ret

men her vil jeg lige tilføje at det kan også være en af de farlige ting at aktivere for som i alle kender så
har der der jo været en del problemmer med at få fjernet diverse toolbars i ie og ved i hvorfor de kommer jo det er nemlig fordi fok har aktiveret activex .
så mit råd er slå det kun til hvis du er 100% sikkker på den side du vil ind på

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 03-06-03 13:03

Det virker stadig ikke, er der et program der skal installeres eller hvad?