/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Windows 7 Virus ??
Fra : niller59
Vist : 899 gange
500 point
Dato : 27-09-12 17:12

Hej alle
Min
Har PC med Windows 7, er blevet ekstremt langsom og vil ikke starte flere af mine programmer op.
Det kan tage op til en time at lukke ned . har forsøgt gendannemsespunkt, forsøgt med at køre virusprogrammer der kan køre i op til timer.
Har i et foreslag.
Med venlig hilsen
Niller59

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-12 17:17

Prøv at sluk for alt internet i ca 2 min, genstart og se om det ikke har løst dit problem

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 27-09-12 17:17

du har nok ½ million ting der starter op sammen med pcen. ryd lidt op i det og prøv en defragmentering.

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 27-09-12 17:50

Hej
Alt dette er prøvet uden resultat.
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : xou

Dato : 27-09-12 18:36

er den oose lang tid at starte op i fejlsikkertilstand (f8 under start)

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 27-09-12 19:28

Hej
Ja både opstart og nedlukning tager urimeligt lang tid.
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-09-12 19:44

kør en tur med ccleaner

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-09-12 19:45

Citat
Ubesvarede

- Besvarede

- Annullerede

- Slettede

Ialt

Du fortjener ikke hjælp

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-09-12 19:46
Kommentar
Fra : niller59

Dato : 27-09-12 19:50

Hej Jeffe
Tak alligevel - jeg forstår ikke din første kommentar ??
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : xou

Dato : 27-09-12 20:44

husk at forsøge - fejlsikkertilstand - næste gang du lukke ned....

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-09-12 20:51

Citat
Ja både opstart og nedlukning tager urimeligt lang tid.
mvh
Niller59

Ny installering eller måske dårlig disk
Kan anbefale at du går ind på din producents hjmmeside og henter deres værktøjer
til diagnosiering af din pc.

Et program, der halter når du lukker ned, er som regel et program der enten ikke har gemt data
eller bare ikke kan gemme, eller mangler at aflevere oplysninger til andre på nettet.

Citat
Alt dette er prøvet uden resultat.

Der kan også ryddes for grundigt op, prøv at gendanne filerne fra CCleaner,
den mulighed burde du have, og så ellers lad være med at bruge avancerede indstillinger.
Selv ville jeg bruge dette.

http://www.wisecleaner.com/download.html

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-09-12 09:20

Citat
Hej Jeffe
Tak alligevel - jeg forstår ikke din første kommentar ??
mvh
Niller59

Hvem er Jeffe

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 28-09-12 09:28

Hej Jeffe eller Leffe eller andet.
Hvad mener du med din bemærkning
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-09-12 14:35

Jeg kan ikke se nogne med sign. leffe eller jeffe.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 28-09-12 14:56

leffe smager da godt mens du venter på at den lukker op - især den store af dem - men måske skulle du se om der var noget galt med
harddisk
et kort
cdrom drev med jumper forkert på
osv altså hardware for JEG tror ikke det er virus mon kun i en gæret Leffe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-09-12 15:24

Leffe er god, helt enig med xou.

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 28-09-12 16:25

Hej Leffe - Jeffe eller hva .... det må være alderen der påvirker her, ikke stærk i " gammel" skrift.
Alternativt - en stille Jeffe eller to ville da være dejligt !!

skål
Niller 59

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-09-12 16:56

jeg tænker

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 28-09-12 17:51

Hej
når du nu tænker - kan du så ikke lige forklare hvad du mener med den første skriv??
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-09-12 18:28

Hvem mon Leffe eller Jeffer er. Jeg kan ikke se nogen der svarer med det navn.

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 28-09-12 19:02

UPS!!! der skulle have ståer KLOVN !!

Kommentar
Fra : xou

Dato : 28-09-12 19:15

nille59 kender dig ikke kun Leffe

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 28-09-12 19:23

Det er ellers et fint logo, hvorfor lever du ikke op til det Leif ??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-09-12 20:27

Leffe er en GOD øl.

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 06-10-12 12:42

Hej alle - tak for hjælpen

Nu har jeg forsøgt med alle jeres gode forslag ,incl. en Leffe øl , uden at det har hjulpet. Jeg har kørt kontrol af harddisk, den var halvt færdig på ca. 7 timer !! PC en kører ekstremt langsomt både i opstart og nedlukning, nogle programmer starter efter 10-20 min. andre slet ikke.
Jeg er kommet i tanke om at problemerne startede med at forbindelsen til skærmen pludselig blev afbrudt så der kun var blå skærm, kan det være problem med grafikkort der driller ??
Med venlig hilsen niller59

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-10-12 14:03

- inden du annullerer, så er det at Teil/Leffe/Jeffe (take your own pick) mente var, at du skulle downloade http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ for at se om det hjalp på dit problem...

PS: Korrekt Teil, Leffe er GOD...

GOD weekend...

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 06-10-12 14:11

Hej Stouenberg
tak for dit indlæg , det er prøvet med det resultat som du kan se i mit sidste indlæg.
Ingen tvivl om Teil er OK , stor tak herfra
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-12 21:14

Hvor meget plads er optaget på C drevet ?

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 06-10-12 21:32

Hej Teil
400 ledig af 458 på C --- 135 ledig af 458 på d drev
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 06-10-12 21:52

Jeg har undervejs fået melding om at der " mangler" en gif89.dll fil - at der er en trojan win32 generic på PC en -- begge dele har jeg forsøgt at reparere - gif89.dll kan jeg ikke få den til at lægge ind.
mvh
niller59

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-12 22:24

Citat
400 ledig af 458 på C --- 135 ledig af 458 på d drev

OK du har ikke for meget på C drevet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-12 16:00

Har du prøvet med en Systemfil scanning?

Windows 7 - SFC /SCANNOW Command - System File Checker
http://www.sevenforums.com/tutorials/1538-sfc-scannow-command-system-file-checker.html

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 07-10-12 16:52

Hej niller59
Citat
Sådan Reparation GIF89.DLL under 2 minutter

Problem: GIF89.DLL fejl finde sted på grund af beskadigede vinduer filer eller brudte systemet strukturer. Manglende eller korrupte filer kan forårsage en meget ustabil operativsystem. Dette problem sker generelt i dårligt administrerede computere.

Løsning: reparation af GIF89.DLL er hurtig og nem. Venligst downloade Windows reparation værktøjet nedenfor for at diagnosticere og løse årsagen til problemet.

Du kan hente hjælp her http://simple-pc-help.com/How-To-Repair-GIF89.DLL-Under-2-Minutes/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-12 16:57

Hvis du vil undgå flere problemer så skal du da vist ikke downloade ovenstående!