/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Kåbe til Yamaha FS1
Fra : adavid
Vist : 2505 gange
140 point
Dato : 03-06-03 02:29

Jeg har set en kåbe monteret bagerst på knallerten under sædet... Det giver den et virkelig sejt look !! Jeg kan bare ikk' finde noget som helst på fucking kåber og det irritere mig helt vildt. Er der en som kan hjælpe med liks til sider med kåber, så vil jeg aflevere mine eneste 20 point !

Kommentar
Fra : Emil.

Dato : 14-06-03 16:05

prøv at gå ind på www.thansen.dk der kan du sikkert godt finde en kåbe til din Yamaha FS1
og varene er ikke så dyre hvis du ikke kan montere kåben selv så kontakt den nærmeste knallert mekanikker
F.e.k.s Bikeworld hvis du bor tæt ved Humlebæk prøv lige at tjekke deres hjemmeside www.bikeworld.dk
håber du kan bruge det???

Mvh. Emil.

Kommentar
Fra : adavid

Dato : 15-06-03 23:27

Desværre ingen af delene.. Thansen leverer ikke kåber til Yamaha FS1 længere !

Kommentar
Fra : k50freak

Dato : 12-07-03 21:31

gå ned til en forhandler og spørg ham om det er noget han kan bestille hjem. han køber nemlig fra den danske yamaha importør og hvis det stadigvæk bliver lavet kan han med garanti skaffe det. men det skal gå igennem en forhandler.
Mvh. k50freak

Kommentar
Fra : aap89

Dato : 05-04-05 21:21

der biver k lavet org. kåber tilfs mere sluttede i 98 vill selv have en il fronten

Kommentar
Fra : hva_satan

Dato : 15-04-06 15:13
Kommentar
Fra : aap89

Dato : 17-04-06 22:04

hva_satan
har du da sådanne en kåbe for så er jeg måske intra

Kommentar
Fra : hva_satan

Dato : 18-04-06 09:55

hvr kun det forest.....men r ik intra i at sælge.....