/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
explore fryser når åbne funktion
Fra : bobobasse
Vist : 310 gange
35 point
Dato : 26-09-12 14:37

Hej
Explorer fryser og jeg kan ingenting gøre, hvis jeg prøver at gå i funktioner?
win7 x86 explorer

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-09-12 15:03

Hvis du bruger IE6-7-8 så installer IE9, hvis du bruger IE9 så geninstaller den.

Kommentar
Fra : sangogo

Dato : 09-11-12 16:34

Jeg har også problemer IE9, og har flere gange forsøgt at geninstallere, men hver gang får jeg en fejlmeddelelse som siger stop, fordi min udgave er nyere end den jeg vil downloade. Og det er jo ikke til at forstå for almindelige mennesker.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-11-12 21:08

Har du installeret de nyeste versioner af java og flash?