/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Isover Flakes
Fra : mismo
Vist : 1002 gange
40 point
Dato : 03-06-03 01:12

Hej... kan desværre ikke "belønne" svar med mere... da jeg er ny og ikke har point til mere
er der nogen der kender Isover Flakes, pris, isoleringsevne, forhandler og hvor godt produktet er `??!!??
jeg har et gammelt hus fra 55 med en uisoleret krybekælder på 35 cm, den løber under ca 50m2 af huset, så vil det kunne betale sig at bruge dette material eller er der noget bedre/billigere??

Kommentar
Fra : summer

Dato : 03-06-03 11:19

Prøv at studere de forskellige link her http://www.google.com/search?q=isolering+krybek%C3%A6lder&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=lang_da
Jeg har lidt småtravlt lige nu.

mvh
summer

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 40 point
Dato : 03-06-03 11:36

Kig evt. på Isover's hjemmeside http://www.isover.dk/default.asp?id=18 eller kontakt dem.
Pas på med at lukke din krybekælder af 100% da der her igennem sker en form for udluftning af huset. Alt dette er de mere kompetente til at råde og vejlede om end jeg er.
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : mismo

Dato : 06-07-03 02:03

Tak for svaret CLAN.