/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Opdatering af HUAWEI Honor U8860
Fra : Cyberworld
Vist : 631 gange
112 point
Dato : 24-09-12 13:25

Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe mig... Jeg har købt en HUAWEI Honor U8860 mobil som kører Android 2,3 men den kan opdateres til ver. 4. Jeg har hentet alle de opdatering som er til denne mobil og prøvet HUAWEIs egen brugsanvisning på opdatering. læst dev. inlæg, prøvet at opdatere den "over-the-air", den genstater også og går igang men, den pakker kun ud og så genstater den og så er alt som det plejer. Stadig ver 2.3 kan det være mit micro sd kort som er problemet? Ps. Hvis jeg prøver at holde Vol op+vol ned+ power samtidig går den bare i pink skærm og intet sker, også selv om der kun er dload mappen på sd kortet.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-09-12 13:44
Kommentar
Fra : Cyberworld

Dato : 24-09-12 15:50

Tak for tråden, men jeg kunne godt tænke mig at opdaterer den uden at root den, jeg ville mene at når der er en opdatering officielt, burte man så ikke kunne opdaterer den uden at roote den?, mobilen siger at der er en ny version og spør om den skal opdaterer.