/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
hvilket firma?
Fra : lillelyst
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 24-09-12 12:50

Hej. Er der nogen som kan anbefale et firma i det sønderjydske hvor der udføres kvalitetsarbejde til rimelige priser?
Personlige anbefalinger foretrækkes:)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-09-12 12:51

Murer, tømrer, elektriker, advokathjælp, kranhælp, tandlæge???

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 24-09-12 13:05

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 24-09-12 13:12

Og ja det var etablering af solcelleanlæg.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-09-12 13:21

Det bliver da en noget brat overgang fra tørv og tællelys

Kommentar
Fra : ove112

Dato : 24-09-12 14:40

gå til din lokale bygma di forhandler solselle anlæg + der er garenti +forsikring på udført arbejde men du kan selvfølgeligsaktens finde en lokal klamphugger der kan gøre det billigere men hvor er så garentien henne??????????? hae selv bestilt ved bygma

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 24-09-12 22:09

Når du bor så tæt på grænsen, hvorfor så ikke købe solcelleanlægget direkte fra producenten i tyskland.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 27-09-12 01:20

McBobo > måske var det en idè men spørgsmålet er jo så om håndværkerne gider sætte det op når de ikke kan tjene penge på selveste anlægget?
Kan du evt. anbefale et firma i Tyskland? (var ikke klar over de solgte direkte til privatkunder)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-09-12 10:52

Det bliver nok ikke så fedt alligevel at få eget solcelleanlæg i fremtiden.

http://ing.dk/artikel/132548-regeringen-vil-slukke-for-lyset-til-solcelleanlaeg#p475642

Det er jo det sædvanlige bedrageri fra danske regeringer, man vil gerne være verdensførende når det gælder miljøforbedringer, men de skider i bukserne når det koster penge og der kommer til at mangle afgifter.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 03-10-12 13:38

Har nu modtaget flere forskellige tilbud. Da alle jo påstår at lige netop deres produkt er det bedste savner jeg et eller andet sted på nettet hvor man kan gå ind og sammenligne test af forskellige anlæg. Ud over energinet.dk er det vel begrænset med muligheder?