/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Køb af printer
Fra : annefj
Vist : 603 gange
115 point
Dato : 24-09-12 00:03

Jeg har brug for en ny all-in-one printer. En der også kan udskrive gode photos til lykønskningskort, visitkort m.m.
Jeg er blevet klar over, at de billige printere har de dyreste blækpatroner. Er der en, der kan anbefale mig et godt køb?.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 24-09-12 00:12

jeg ville anbefale en canon printer de fås i mange prisklasser og så evt købe kopi patroner til den
i tyskland hos eks billigmedien.dk eller wesellcd.com eller nierle.com
hilsen fox

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-09-12 08:32

Jeg sværger mest til HP all- in - one og patroner kan købes billigt hos http://www.ibob.dk

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-09-12 09:09

hp kører lige nu tilbud i netto på en af slagsen til 449 kr. og den fungerer ganske udmærket.
og jeg synes ikke der er så stor forskel på prisen af blækpatroner så jeg kunne finde på at købe en dyr printer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-09-12 10:38

Brother er bedst

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-09-12 10:39

Citat
Ubesvarede

- Besvarede

- Annullerede

- Slettede

Ialt

Uha noget lort

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 24-09-12 19:12

Jeg stemmer på Brother, de er billige i drift, jeg kan få patroner til min helt ned til 14 kr stykket

Kommentar
Fra : annefj

Dato : 24-09-12 21:49

Brother lyder nok rigtigt, men jeg har ikke set en eneste Brother. Vi har været rundt forskellige steder.
Det er helt ufatteligt så mange HP, der findes, det er da til at blive rundt på gulvet af. Jeg vil prøve at finde en Brother på nettet.
Tak for alle jeres svar.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-12 12:46

Citat
Jeg har brug for en ny all-in-one printer. En der også kan udskrive gode photos til lykønskningskort, visitkort m.m.
Hvis du læser om test at foto printere så skal du langt ned i rækken for at finde en Brother, de bedste printere til fotos og dokumenter hedder Canon og HP + en enkelt af Epson modellerne, sørg for at få en printer med så mange patroner som mulig for at få de flotteste billeder.
Jeg selv køber altid HP printer og når man ser efter tilbud på patroner så er de slet ikke så dyre i drift, i de bedste HP billed printere skal man skifte den sorte patron ud med en speciel foto patron når der skal printes flotte billeder, til daglig brug kan man sagtens printe billeder med den sorte patron i printeren

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-09-12 18:32

de bedste printere er brother.