/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
Endelig
Fra : LuffeA
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 21-09-12 17:29

Under henvisning til denne har jeg endelig fået en diagnose.
http://www.kandu.dk/Spg159712.aspx

Undskyld annuleringen, jeg glemte at acceptere

Nå, men sagen er at der er slidgigt 2 steder i halshvirvlerne, + en udbuling af bruskskive, + en diskusprolaps der giver nerveforstyrrelserne, altså min fuldemandsgang.

Og så et gammelt brud, what in hell..........???????????
Jeg var ude for en trafikulykke da jeg var 12 år og fik bl.a. en hovedskade, en enkelt person har fortalt at en så gammel ubehandlet skade godt kan give forviklinger når man bliver ældre.
Er det rigtigt ?

Og så fik jeg endelig ret, min læge har i 10 måneder afvist at der kunne være nogle nerver i klemme

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 21-09-12 18:37

Godt at læse, ikke at du har en dianogse, men at den er stillet så der kan ske noget

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-09-12 19:31

Citat
der giver nerveforstyrrelserne, altså min fuldemandsgang.

Dette kender jeg godt,LuffeA.Jeg er tit ilde berørt,når jeg stavrer ud af bilen,mens andrer ser det.
Det ene ben knækker pludseligt sammen.Ser ud som jeg er pingel fuld.

Og det kommer fuldstændig uden varsel.Bedst som man går på fortovet,går man lige delvis i knæ.
Jeg fik i 1992,konstateret en slidtage på korsbenet??? Hvor hullet med nerver,skulle være på størrelse med en een krone.Mit var som en fem krone.(Ja grin i bare). Det bevirker at "lejet",går i og af "lave".

Jeg går meget forsigtig om morgenen,når jeg lige er stået op.Har prøvet at ligge pladask på gulvet.

Nå men,bare hovedet virker......der er konen og jeg,så ikke helt enig.

M.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 21-09-12 20:14

Det må være rart endelig at få en diagnose.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 21-09-12 21:47

Citat
Nå men,bare hovedet virker......der er konen og jeg,så ikke helt enig.

Tror ikke du er ene om at have det sådan

Synes selv jeg er ret åben, omkring at der er plads til forskelle, især med en handicappet datter men folk der går underligt sådan lidt for at skjule deres brandter har jeg endelig aldrig tænkt på at de "bare" har ondt i ryggen, er gerne gået uden om dem måske man næste gang skal se efter om de skal have hjælp. Især hos min lokale madpuscher er der en som går "sjovt" har aldrig rigtigt kunne regne ud hvor fuld han endelig er, for han taler altid til lille pigen, men han taler sammenhængene - ikke den der fulde snølen som passer til hans gang og er gerne lidt afvisne da jeg ikke bryder mig om folk der fulde.

Han ligner en der kæmper med at tage varene op fra vognen har endelig altid tænkt - så lad dog vær med at drikke så meget om formiddagen inden du handler - måske man lige skal nærstuder ham næste gang og give en hånd - var endelig begyndt at handle lidt anderledes for at undgå ham - har det lidt svært med fulde mænd.