/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Leje en olsenbandebil
Fra : Walteren
Vist : 988 gange
210 point
Dato : 20-09-12 10:44

Er der nogen, der kender nogen? Jeg vil gerne leje en olsenbandebil, eller noget, der ligner til forveksling en enkelt dag, til en event. Ejeren må gerne selv være chaufør. Det vare under en time. Der er på Sydfyn et sker.

Benny havde forskellige biler i Olsenbanden:
Film 1: 1959 Plymouth "Belvedere"
Film 2: 1959 Chevrolet "Biscayne"
Film 3: 1961 Chevrolet "Impala"
Film 4-5 , 7: 1960 Chevrolet "Bel Air"
Film 6 ,8-13: 1959 Chevrolet "Bel Air"

Venlig hilsen

Walteren

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-09-12 10:54
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 20-09-12 12:45

prøv at google hvert bilmærke,... efterfulgt af leje/rent,

div. amerikanerklubber kan også være behjælpelige (kan også googles)

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 25-09-12 16:16

eksempel fra Fyn

Citat
Indsk. den : 20.09.2010 kl. 15:44:15
emne : Bryllupskørsel
Hej Allesammen.

Jeg har besluttet mig at give min far og hans kommende Kone en køretur i en americaner bil til deres bryllup.

vil gerne have en masse tilbud om biler og priser

(håber der er nogen der føler lidt med én har en økonomi der hedder SU )

Det er søndag d. 10-10-2010 ved middags tid. fra bolbro kirke til Lørups.

I er velkommen til at sende Billed af bil og pris til : 60318805

venlig hilsen Line

SVAR :

Hej Line.
Det du skal gøre er at kikke under klub biler, og finde nogle biler som du kunne tænke dig.Så skriver du dem her og vis ejerne kan og vil så kontakter de dig.

Mvh Thomas.

kilde :
http://www.american-street-machines.dk/forum4.php?fid=17&tid=895

=========================================================

det er ÉT eksempel fra ÉN klub,......

mit gæt er at det vil være omtrent det samme i alle Amerikaner bil klubber,..

Ejeren vil formentlig være ,.. STOLT,. over at få 'luftet' sit elskede køretøj,
og nyde al opmærksomhed,... mod et passende vederlag,

PS,.... da du intet skriver om hvor i verden det skal foregå,
er det umuligt at guide,... men prøv google ... "amerikanerbiler klub"

det giver - 578,000 resultater,... langt de fleste på DANSK,

fx.
http://www.americanstreetcars.dk/index.php?option=com_weblinks&view=category&id=37
1    Alley Cats Car Club   Viborg Klubben
2    American Road Runners   Randers klubben
3    American Street Machines   Odense Klubben
4    American Wheels    Aalborg klubben
5    Herning Custom Car Club
6    Low Riders Car Club   Horsens klubben
7    Moonlighters US Car Club   Haderslev klubben
8    Route 66   Sommersted
9    Street Freaks   Sønderborg
10    Spinning Wheels   Fredericia
11    US Road Runners    Grenaa
12    Van Nuys   Holstebro
13    Westcoast American Car Club   Esbjerg
14    Street Cruisers ACC
15    American Car Club Copenhagen

bor du fa omkring Roskilde,.. ville det måske være nærliggende at kikke ind på deres hjemmeside :
http://www.roskilde-abc.dk/
http://www.roskilde-abc.dk/forside.php

under "Kontakt os"
http://www.roskilde-abc.dk/kontakt_os.php

kunne du måske prøve at sende en mail,.. evt. sms,.. om dine ønsker,... !!