/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Genoptagning af søgsmål
Fra : joker
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 19-09-12 16:59

Hejsa

Jeg har tidligere været sagsøger i en sag hvor modparten skyldte mig omkring 30.000. Jeg havde på det tidspunkt en privat ejet virksomhed. Modparten blev dømt til at betale mig, men han havde ingen penge og indgav derfor insolvent erklæring.

Det er nu ved at være 5 år siden og ville derfor gerne prøve at få nogle penge fra ham nu. Jeg har fået papirene væk, men man må da kunne få en udskrift af dommen et eller andet sted.

Hvordan gør jeg? Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 19-09-12 17:46

Jeg er sikker på du kan få det på dommerkontoret i retten, hvor det blev afholdt. Ellers går det i arkiv, som du kan få nærmere oplysning om på stedet.