/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hvor er hun henne
Fra : nikolaj1981
Vist : 805 gange
20 point
Dato : 17-09-12 09:10

en der kan bruge en sæd donor så er hun velkommer til at skrive

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 17-09-12 10:53

hmmm, hvad skal vi med sådan nogle deforme sædceller

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 17-09-12 12:44

Er du blevet syg

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-09-12 20:29

Citat
en der kan bruge en sæd donor så er hun velkommer til at skrive

Håber ikke formeringsevnen,er særlig stor.1 stk. af din model,er vist så rigeligt.

M.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 18-09-12 20:56

muuhaaahhaa så kom jeg op på stolen igen, skvattede af den da jeg læste indlægget her, som må betegnes som et af de mere humor fyldte i nyere tid..

hør spillemand, cryos, ja nemlig cryos det er stedet for dig, der kan du spille den af til du falder om, og så endda få penge for det hvis du har et godt spermcount. hvis jeg tvivler pp, men tvivlen skal selvfølgelig komme dig tilgode..

her er et link spillemester:
http://dk-da.cryosinternational.com/hjem.aspx

hygge med det

Melander