/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
manual på dansk til canon ixus 400
Fra : johs53
Vist : 350 gange
40 point
Dato : 02-06-03 20:59

Er det mulig at downloade en Dansk manual til en Canon ixus 400, da jeg har købt den på nettet fulgte en Tysk manual med , jeg har det meget svært med Tysk
Mvh. Johs

Kommentar
Fra : johs53

Dato : 02-06-03 21:12

jeg har sparet ca. 1000 kr. i forhold til butiksprisen ved at købe kameraet på internettet, er virkelig glad for den men har svært ved at bruge alle funktioner uden Dansk manual

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 02-06-03 21:29

har du søgt på deres hjemmeside www.canon.dk ??

Kommentar
Fra : tla

Dato : 12-06-03 11:35

Jeg har den danske manual på CD-rom sammen med en del software til kameraet.

Det vil jeg gerne sende dig en kopi af, hvis...........

Kommentar
Fra : anddl

Dato : 12-06-03 16:43

det lyder meget godt jeg er også villig til at betale dig et beløb for det, det kan måske være du har muglighed for at brænde cderne over og dende dem til mig.
mvh. lykkegaard@esenet.dk

Kommentar
Fra : tla

Dato : 13-06-03 08:40

Den er på vej til dig med posten nu...

så god fornøjelse med manualerne - håber de vil hjælpe dig til endnu bedre udnyttelse af kameraets mange muligheder...

Kommentar
Fra : emukiller

Dato : 14-06-03 23:34

Jeg sidder lige og ser det med dan danske manual til ixus 400, er det sådan det er muligt også at bestille hos dig tla, eller anddl, jeg er meget interesseret.
MVH emukiller@get2net.dk

Kommentar
Fra : anddl

Dato : 15-06-03 00:16

du kan sende dit navn og adresse til mig så skal jeg kopiere manualen til dig.
min email adresse er lykkegaard@esenet.dk
hilsen Johannes Lykkegaard

Kommentar
Fra : johs53

Dato : 15-06-03 16:44

jeg har sendt den til dig , men postkassen blev tømt kl 16 . Så du har den nok først tirsdag. hilsen Johannes.

Kommentar
Fra : tla

Dato : 16-06-03 08:32

Kanont - kan se du har modtaget manualen...

God fornøjelse med den...

Kommentar
Fra : emukiller

Dato : 16-06-03 21:39

Hej Johannes. Jeg takker mange gange, fedt at du ville hjælpe mig, jeg glæder mig allerede til at få læst ordentligt i den istedet for tysk.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : mattail

Dato : 03-09-03 15:51

Sidder lige og læser hvad der er blevet sagt herinde, får selv snart en ixus 400 fra indonesien, sparer mange penge ved at købe det dernede men har så samme "problem", det med en dansk manual, kunne det være muligt at få en kopi af denne, vil selvfølgelig gerne betale for det.
Har også et andet spørgsmål til dig johs53, er der dansk skærmmenu på din? Tænkte når du nu havde købt den i tyskland....

Hilsen Matt!

Kommentar
Fra : mehlsen

Dato : 18-09-03 15:21

jeg håber ikke at det er for sent at få en copi ?
jeg mangler den sådan . 8o(

jeg vil gerne bytte med en tysk manual eller penge

mvh lasse
l@oncable.dk

Kommentar
Fra : bleze

Dato : 11-10-03 18:35

Hvordan køber I ting i Indonesien? Og har det kamera dernede fra engelsk og danske menuer?

Kommentar
Fra : maaskeikke

Dato : 04-11-03 22:57

Er der håb forude?

Kære tla, er det ikke ved at være tid til flere sikkerhedskopier af den danske manual?? 8o)
Der er ikke grænser for hvad man kan få af opgaver af familien, når de gamle køber over nettet, he he.

Kan vi maile på SBJorgensen@ofir.dk, så kan vi måske finde ud af noget???

PFH tak