/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan ikke vedhæfte filer min Gmail
Fra : hjerterum
Vist : 690 gange
50 point
Dato : 13-09-12 20:37

Jeg kan pludselig ikke vedhæfte filer i min g- mail men kan godt skrive og sende en alm. skrevet mail jeg har windows 7 har også prøvet i Googel Chrome uden held.... hvis der er en der kan forklare hvad jeg skal prøve vil jeg blive meget glad..... helst forklaret på en enkelt måde

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-09-12 20:51

MAX: 10mb pr fil, samt de er ikke glade for MP3/ AVI eller noget der bare LUGTER af en rets-forfølgelse, efter US lov kan Google retsforfølges på grund af det.

Smid det som et link til en fil, brug diverse frie upload services der findes
http://www.4shared.com/ eller bare en hotmail.

Men pas på, de logger alt, i lille US of A.
Så kommer der et ønske! fra US, om at retsforfølge dig i DK
så kan du risikere, næsten døds straf, og jeg griner IKKE.

Tænk på manden fra free? wikie et eller andet, han er særdeles elsket i Staterne.

Bare et meget surt opstød fra min side af, over deling af filer, som ikke rager andre.

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 13-09-12 21:00

ØHHHHH det er bare ganske alm. små filer FOTO

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-09-12 21:09

De må stadig ikke overskride 10MB pr fil/ mail

Øhhh, VENTER du på at filerne er eller bliver uploadet til Gmail, det tager trods alt et par minutter,
du kan/ burde kunne se det under ? progres/ fremskridt med upload,
og når den er færdig, kan du sende mail´s

Selv havde jeg ikke tænkt på den, før jeg ! lige selv skulle bruge det.
men klikkede bare SEND, og der kom aldrig en fil frem til modtager,
den skal altså op til GOOGLE først
og når den er deroppe, kan du klkke på SEND mail...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-09-12 21:13

Og kun EN fil, pr upload af gangen og ellers vælg næste - hos mig, men jeg er også et mærkeligt menneske...

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 14-09-12 05:30

Nu er det sådan at mine filer ( FOTO ) kun fylder omkring 750 kb. pr stk....og jeg har altid kunne sende også flere af gangen.... men når den begynder at oplode med den blå bjælke stopper den pludselig og skriver med rødt kan ikke sende filen prøv igen...... jeg slettede googel Chrome i sidste uge pga det konfliktede med et program siden har det været helt tosset kan godt sende alm tekst mail bare ikke vedhæftet filer.... jeg har instaleret Googel Chrome igen uden held.... HJÆLP
Jeg har prøvet at sende fra en anden pc fra mit job der virker alt fint... så der er noget der er blevet slettet MEN HVAD.....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-12 09:23

Prøv at rydde op i midlertidige internet filer CTRL+SKIFT+Delete eller Sikkerhed > Slet Browserdata

Hvor meget plads er der tilbage i din Gmail, du har 10 GB så der burde være noget tilbage,
men hvis du ikke får slettet alle dem du sender fylder det jo op,
men at du så kan sende fra en anedn pc lyder jo lidt mystisk!

Max fil str. du kan sende på Gmail er 25 MB

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-12 16:22

Du kan os prøve at gå i Indstillinger(Tandhjulet oppe til højre)
på siden Generelt kan du nederst på siden markerer Grundlæggende funktioner for vedhæftede filer
klik på Gem ændringer, prøv så om det virker!

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 14-09-12 20:17

Hej Klaudi syntes snart jeg har prøvet alt intet virker..... Jeg syntes bare at skulle mene at det må være noget i min Windows 7 der konflikter med Google når jeg skal sende vedhæftet e-mail for når jeg er på mit arbejde og logger på min g mail så virker alt som det skal ... kan jeg på et tidspunkt have kommet til at gøre noget med min browser alts slået noget fra som jeg skal se efter jeg er her på dyby vand ved ikke hvor jeg ser efter sådan nogle ting, og om hvordan jeg opdater min browser......

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-12 21:06

Hvis du har CCleaner kan du prøve at logge ud af gmail og så køre en oprydning med CCleaner

Hent evt CCleaner her
http://www.piriform.com/ccleaner/download/slim

Du kan nulstille IE browser ved at klikke på Tandhjulet øverst til højre
> Internetindstillinger, fanen Avanceret, der er en Nulstil knap.

Men det hjælper nok ikke da Chrome heller ikke virker!

Du kan evt prøve at sætte sikkerheden til Standardniveau, på fanen Sikkerhed i Internetindstillinger

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 14-09-12 22:26

Ja så har jeg prøvet alt det du beskriver ...uden helt.... jeg har snart ikke mere hår i nakken.... aner virkelig ikke hvad der lige blokere for de vedhæfte filer.. ØV

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 15-09-12 09:40

Prøv at opdatere Flash!
Flash Player 11.4.402.265 (IE)
http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/

Flash Player 11.4.402.265 (Non-IE)
http://www.filehippo.com/download_flashplayer_firefox/

Hvis det så heller ikke virker kan du prøve med en Systemgendannelse tilbage til der hvor det virkede!

Eller prøv ar oprette en ny bruger konto på pc'en!

Det kunne jo os være din Firewall(prøv at slå den fra) eller Antivirus(prøv evt at slå det fra) der driller.

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 15-09-12 12:18

Nu har jeg opdateret Flash som du beskriver............. og HURRRA nu virker det tusinde tak for din tålmodighed.... det her forum har bare hjulpet mig rigtigt meget... Tak

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 15-09-12 12:19

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-12 12:29

velbekomme, godt det virker nu, for det er da irriterende når det driller...