/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Specielt til Melander
Fra : Franksp
Vist : 366 gange
2 point
Dato : 02-06-03 19:38

Hej Melander

Jeg vil ikke resten af mit liv, leve med tanken om, at jeg har fået 1 point som du retteligt skulle have haft. Derfor vil jeg være storsindet, og forøge pointene med 100%.
Jeg håber hermed også, at Christina får oprejsning, for den fadæse hun udøvede.

[citat]
næh.. det har du EGENTLIG RET I... DAMN....
[/code]

Nå spøg til side. Nu gjorde jeg det der først faldt mig ind, efter at jeg en kort stund glædede mig over, at Christina havde accepteret mit svar.
AK, JA - glæden varede kort, men sådan kan det gå.

De venligste hilsener til jer alle
Frank

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 02-06-03 20:03

Skynd jer at af lavet et svar på det her så vi kan købe handlingen på Føljetonen. Den ser ud til at blive mere og mere spændende, vel nærmest over i gysergenren.

Søren Roskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 02-06-03 20:06

Shiiittttt. Det skulle have været "at få lavet et svar"

Søren Roskilde

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 12 point
Dato : 02-06-03 20:28

ohhh frank du gavmilde, må lyset og solen altid varme dine kinder, og må jeg fange den forbandende fugl.......

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-06-03 21:43

Se Melander. Han er en ven med fromme ønsker, lige fra hjertet, tror jeg.
Jeg håber du må fange den forbandede fugl...........
Jeg prøvede selv 2 gange i sidste uge - tidligt om morgenen, men den slap væk hver gang. Den havde rigtigt kik på mit havebassin. Måske var det ikke en kakaofugl, men en fiskehejre. Nu har jeg spændt et kæmpenet over bassinet, så nu må vi se "Om den går i nettet - eller holder sig væk.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-06-03 22:28

melander... når det lykkedes så vil jeg bare RIGTIG gerne se den.
Christina, der undskylder fadæsen MEGET!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-06-03 22:39

Ja, Christina - det må du nok sige. Du slipper billigt. Det her koster mig 2 point, at du "sådan kludre i det".

Mkh
;o() Frank

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-06-03 22:46

jeg har det frygteligt med det.. men se her:

------klip ud og gem--------------

5 POINT TILHØRENDE FRANK

-----klip ud og gem---------------

Så... nu har du ikke tabt noget på det!

Mvh Christina

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-06-03 23:13

Hej Christina

Tak for pointene. Jeg har klippet dem ud, og sat dem op på min væg som en kuriositet.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-06-03 23:21

pyh.. det var godt!!!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 03-06-03 01:07

Hej Christina

Jeg lukker spørgsmålet nu, da jeg ikke synes det er så interessant for andre.

Mvh
Frank

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 03-06-03 01:08

Tak for svaret Melander.