/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Jalousi-låge til badeværelseskabe
Fra : emesen
Vist : 3771 gange
100 point
Dato : 02-06-03 19:00

For 4-5 år siden købte jeg et badeværelsesskab med jalousi-låger hos Ikea, men de er desværre udgået. Jeg er i gang med at renovere et andet badeværelse og vil meget gerne have nye skabe med jalousi-låger. Ikea/Silvan/Danbo/Abt/ osv. har det ikke. Er der mon nogen der ved hvem der fører sådanne skabe, helst i Kbh. området.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 110 point
Dato : 02-06-03 19:16

har i en biva ovre ved jer???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-06-03 19:19

Ja vi har.
Emesen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-06-03 19:29

så prøv der, eller har du været der...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-06-03 19:36

Jeg kan ikke finde noget her.
http://www.biva.dk
Og jeg glemte at sige, at det skal være hvidt.
Eyvind.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 03-06-03 04:55

Hvad med kvik-køkkener? De har også badeværelses møbler.
I øvrigt har næsten alle køkken element fabrikker også badeværelses møbler Feks. HTH, Evita, Vordingborg osv.
kun et foreslag.

MVH

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-06-03 17:00

viskinge! Desværre der har jeg været. Men jeg har mailet til Ikea, som har svaret at de måske fører jalousi-låger til August - men så længe må jeg nok ikke vente på at lave badeværelset færdig.
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 05-07-03 22:00

Tak for svaret Melander. Men desværre er det ikke lykkedes. så nu finder vi på noget andet.
Emesen.