/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gratis Polynome ringetoner??
Fra : Alex1984
Vist : 358 gange
20 point
Dato : 02-06-03 18:45

hvordan kan man få gratis Polynomiske ringetoner??

Kan man ved hjælp af midi-program lave sine egne, og overføre ved hjælp af datakabel???

Kan man får et program til at lave "rigtige" sange om til midi???

Kan man "gemme" filer fra internettet på hardisken, og derefter overføre med datakabel???

Med venlig hilsen Alex

Accepteret svar
Fra : m_ytz

Modtaget 30 point
Dato : 02-06-03 19:08

Kig på siden mobildebat.dk og brug søg... Søg og du skal finde.. :) :)

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 02-06-03 19:08

Kig på siden mobildebat.dk og brug søg... Søg og du skal finde.. :) :)

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 02-06-03 19:08

Kig på siden mobildebat.dk og brug søg... Søg og du skal finde.. :) :)

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 02-06-03 19:08

ups

Godkendelse af svar
Fra : Alex1984

Dato : 03-06-03 01:09

Tak for svaret m_ytz.

Kommentar
Fra : iqdvm

Dato : 03-06-03 13:41

søg op google efter "gratis polynomiske toner" ... på dansk eller engelsk ... der kommer en del...

Kommentar
Fra : Psykomis

Dato : 03-06-03 15:46

Du kan hvist ikke få "rigtige" sange som polyfoniske ringetoner gratis, så skal du købe dem fra ca. 10-20 kr. stk-

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 05-06-03 14:42

du kan ikke konvertere en rigtig sang til midi, da der jo er tale på.

Søg på mobildebat eller herinde efter polytoner - Der er givet læssevis af links.

du kan godt selv lave midifiler. Søg bl.a. på download.com eller tucows.

Du kan godt gemme midifiler på harddisken og så overføre dem.

Kommentar
Fra : smsidiot

Dato : 09-06-03 11:02

du kan oplaode ringetoner på www.eaid.dk eller på www.logogo.com/free